Espenlis Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Vel, da er "drømmebilen" kommet i hus. Mange vil vel si det å ha en Passat som drømmebil er å ha store seriøse problemer og totalt mangel av vitenhet på bil. Å kalle det drømmebil er vel å tak i litt, men første gangen jeg prøvde denne VW med 150hk TDI ble jeg helt betatt. Lyden, draget, komforten. Det at bilen er over nesten 1800kg bærer den ikke preg av. Heller tvert imot. Og nå som jeg har kjøpt den argeste versjonen,180hk(+chip) må jeg baree bøye meg i støvet for VW. Info om bil: Vw Passat 2.5TDi V6 STV Highline vare 2000 kmstand:130456 HK:210 NM ca 420 Div: Sportsstoler, delskinn, tiptronic, climatronic Dette er bestilt: Dobbel eksos, div småstyling vil komme iløpet av høsten\vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 hehe,sorry at jeg sier det men hvorfor? det er jo rett og slett ikke noe fin bil! fremtung er den vel også! er det ikke denne motoren som "spiser" kamakslinger? men dette er nå min mening! gratulerer med nybil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jaja. Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Gratulere men Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Gratuler ja, men jeg veit ikke om jeg skal kommentere noe mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 si fra når du har bestilt elektrikker etter alle ting har begynt og kortslutte da grattis med ny bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Menne... Du skal vel ikke ha M3-speil og angeleyes på den? Isåfall: UFF!! men ellers... du får ihvertfall plass til langt mer enn i normale biler (som ikke er vare) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Uff, "gratulerer"? Skjønner de som kjøper disse som rimelig familie bil, men å plassere over 120hk i en voblemaskin som dette, og derved plutselig kalle det drømmebil er rimelig langt over streken Kjører titt og ofte en Passat med 180diesel hester, samt en A4 1,8t med "+200hk". Det som slår meg straks man drar på med slike biler er hvor mye kontroll bilen stjeler fra sjåføren. Under normal aktiv kjøring har bilene en meget lei tendens til å dra ut fronten i svinger, rundkjøringer mm. Ved pådrag rett fram, hold godt fast i rattet og korriger de feil bilen prøver å utøve. Det drar i hist og pist mens dekkene febrilsk prøver å finne grep ett sted, dette tross at bilene ikke virker spesielt kjappe. Skjønner rett og slett ikke hvor 50-60 av de hk`ene har blitt av. Passat er sikkert en grei familiebil, men man kan koste på slike biler 3xbilverdi uten at andre en eier selv ser pointet i det. Å koste på en A4 kan vel forsvares delvis. Litt trøst kan du finne i at du har delvis trekk på 4 hjul som i det minste skjuler de grøvste dynamiske feilene, samt at Volvo`s T5 på hhv 220 og 240hk er mye verre. Disse bilene skulle aldri blitt sluppet på markedet med over 150-170hk. Makan til overkill motor i en FW bil skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Kamakslingene er skiftet. Jeg vurderte lenge hvilke lykter jeg skulle ha, og angel-eyes er og blir penest.( Kanskje på BMW) Angående speilene så er det med blinklys, og da er det vel ikke m3speil lengre. Ble meget overrasket over kjøreegenskapene med tanke på vekten. Dette var jo en "argversjon" av Passat da den kom. Men dere som sukker høyt, kan bare slappe av. Det blir BMW igjen til sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 J U D A S ... hehe gratuler med ny..passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Gratulerer med bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hadde det vært 4 motion i det minste skulle jeg ikke sagt så mye. Husker når fattern og jeg var å prøvde en 2004 mod passat tdi, med framtrekk, egentlig en pen bil, hadde alt utstyr som skinn klima stort stereoanlegg, men da vi skulle teste den i litt høyere hastigheter, var den så vinglete at det var ubehagelig. Skulle aldri ha noe sånt! Men så var vi 2 dager før å testet en 520i 2001 mod, da var det ikke tvil at det ble BMW, men så kan ikke BMW og VW sammenlignes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hadde det vært 4 motion i det minste skulle jeg ikke sagt så mye. Husker når fattern og jeg var å prøvde en 2004 mod passat tdi, med framtrekk, egentlig en pen bil, hadde alt utstyr som skinn klima stort stereoanlegg, men da vi skulle teste den i litt høyere hastigheter, var den så vinglete at det var ubehagelig. Skulle aldri ha noe sånt! Men så var vi 2 dager før å testet en 520i 2001 mod, da var det ikke tvil at det ble BMW, men så kan ikke BMW og VW sammenlignes. se ein gong til på bildene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hadde det vært 4 motion i det minste skulle jeg ikke sagt så mye. Husker når fattern og jeg var å prøvde en 2004 mod passat tdi, med framtrekk, egentlig en pen bil, hadde alt utstyr som skinn klima stort stereoanlegg, men da vi skulle teste den i litt høyere hastigheter, var den så vinglete at det var ubehagelig. Skulle aldri ha noe sånt! Men så var vi 2 dager før å testet en 520i 2001 mod, da var det ikke tvil at det ble BMW, men så kan ikke BMW og VW sammenlignes. se ein gong til på bildene da! Hehe, beklager! Nyli stått opp! Ja da skal jeg ikke si noe, sikkert grei bil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå