Saltkjelen Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg selger min 1982 Ford Fiesta 1.1 hurtig og billig da vinteren står for tur og den bruker plass. Bilen er teknisk grei, fungerer fint. Ingen problemer annet enn at det originale varmeapparatet ikke fungerer. Ellers en kurrant bil til en rimelig penge. Kommer meget godt frem og kjører økonomisk. - Ettermontert varmeapparat - Ett sett hjul - Lyesblå - Eu ok Det medfølger ett sett med 12" hjul. Bilen har blitt brukt både på vinter og sommer med de samme hjulene og kom seg godt frem på fjellet i vinter.. Bilen selges billig da den trenger ny clutch. Clutchen som er i er utslitt, men er fremdeles kjørbar i rett frem eller nedoverbakker. Slurer hvis du gir for mye gass og slurer i oppoverbakker. Bilen bør enkelt fraktes på henger med mindre man ikke har kun nedoverbakker hjem til seg. Ellers er bilen i "god" stand. Motor går som ei klokke. Har rullet over 350 t. km. Bilen står i Etnedal i Oppland som vil si 45 min kjøring fra Fagernes eller 2,5/3 t. fra Oslo. Selges kr. 2000 950 23 728
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2006 Ja, bilen er Eu godkjent.. Den ble godkjent den 08.11-2004, men siste frist for kontroll er 31.10-2006.
Saltkjelen Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 Ja, da var bilen nylig hentet etter en oridiær bilfrakt fra Etnedal. Kl 22 i går kveld var jeg på hytta for å hente bilen med en vanlig lastebil. Rygget bilene opp til en bakke og kjørte fiestan på en stige inn i lastebilen.. Gutta som hentet bilen var ikke på jakt etter "en billig bruksbil", men de skal lage en verstingbil som skal kjøres på rudskogen til sommeren. De har absolutt alle deler klare og for å si det sånn, så skal de ha en 2,3 liters turbomotor og forstilling og bakstilling fra Volvo 240. Bakhjulstrekk og 17 tommere med kant! Slike folk har jeg virkelig sansen for og fyren skulle kontakte meg når bilen var ferdig. Etter planen skulle den stå ferdig i Februar 2007, så da er det bare å følge meg. Planene var iallefall å knuse gatebilen og man kan jo selv tenke seg en turbomotor, bakhjulstrekk og en egenvekt på noen-og-700 kilo. Her er noen bilder fra kjøring fra bil til henger.. Dette blir morsomt å se..
Steffan C Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 kjørte fiestan på en stige inn i lastebilen.. He he, den var ny . De har absolutt alle deler klare og for å si det sånn, så skal de ha en 2,3 liters turbomotor og forstilling og bakstilling fra Volvo 240. Bakhjulstrekk og 17 tommere med kant! Konge, håper virkelig dette blir ett prosjekt som fullføres og funker, hold oss oppdatert hvis du hører noe .
Saltkjelen Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 Ja, jeg har iallefall ikke hørt mange episoder hvor man frakter biler i skapbiler men.. Skal holde dere oppdatert når jeg hører noe mer. Han skal ringe meg når bilen er ferdig, så skal jeg på rudskogen å titte. Er jo morsomt om en Fiesta kjører fletta av superbilene..
Gunnar Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 Jeg har kraftige alu kjøreramper du kan låne til neste gang du trenger å frakte bil i skapbil...
Saltkjelen Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 Takk, det skal jeg huske på.. Jeg måtte være kreativ når jeg kom opp i bekmørket på hytta kl 22 i går og da var stige og panel det mest realistiske å prøve. Det jeg måtte konsentrere meg om var å få hjulene opp på stigen, så var det bare å gi på...
Hakon Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 Morsomt at den skal få leve da. Er jo litt trist å selge en bil man har hatt lenge, så da er det moro at den havner i hendene på noen som setter pris på den.
Saltkjelen Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 Ja, altså bilen har jo fungert. Bilen hadde jo nå stått urørt på hytta i over 3 måneder i all slags vær. Startet på første forsøk og den startet til og med på første forsøk i 20(!) minus i vinter. Det var på en måte synd å selge den, iom at jeg faktisk har hatt gratis bil i 2 år. Har spart BMW`en på den værste drittkjøringen og kjøpesentre. Synd clutchen koster 3000, for ellers hadde det jo verdt å tatt vare på den. Forhåpentlighvis blir det en morsom bil og en så og si rustfri bil innen Februar (selv om det var lite rust på den)...
Hylland Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 Dette blir noko som blir morosamt å følge med på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå