Dirty Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 i kr. sand er det au noen jæævlige dumpar. da er går de ikke over hele vegen. men er en stoor klump mitt i feltet. s slik at du kan kjøre med julene på begge sider slik at klumper går i understellett vis dere skjønner hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 "æ vil presiser at det hær e snakk om et anleggsområde" Altså..hæ? Hvor er anleggstrafikken da? Og HVA skal man med dumper høye som dette hvis det er anleggsmaskiner som ferdes der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det skal et asfaltlag til i veibanen før den er ferdig - derfor er det et anleggsområde. Fotgjengerovergangen er smykket med brostein på hver side, og derfor vil det ekstra asfaltlaget ikke bli lagt over brosteinen/overgangen. Det ferdes ikke spesielt mange anleggsmaskinen i veibanen, men rundt rundkjøringen er det gjort omfattende endringer + nye bygg som har ført til endret trasé også. Og krysset er det desidert mest trafikerte nord for Sinsenkrysset på lørdager og i desember måned. Sannsynligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Synes nesten at det var rart jeg kommer over disse, tror det er mye klarering. Bra det kun var midlertidlig, hadde ikke forundret meg hvis de hadde tenkt å ha det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Åh...jeg gleder meg til juleshopping på city syd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Åh...jeg gleder meg til juleshopping på city syd Du kan jo ta juleshoppinga nå vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 testa disse jævlene i går jeg...var som å ta en tur på fjellet.. kort fortalt var de veldig høye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Passe høye de der ja... På samme side så jeg den dummeste stylingen til nå: http://www.adressa.no/forbruker/bil/article731434.ece Så topgear episoden der de kjører hver sin superbil i paris i går, og de ikke kom ut av parkeringshuset før de hadde bygget opp med planker osv (+ demontert deler av frontspoileren på zondaen) for ikke åsubbe nedi. Kjedelig når det skjer med normalt senkede biler på en vanlig vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå