///frank Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 prøver og selge audi a4 pga bmw kjøp,men får mail ang å berre innbytte i japse og ikke minst 3 serie bmw som er veldi mange tilsalgs,som ikke er aktuelt,er det så vanskli og selge biler nå for tiden, eller er det bere meg,er det noe her og som sliter og selge bil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 på FINN er det jo 940 a4 fra 40`-750` kr. markedet er vel kanskje metta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Spørs kanskje litt hva slags pris du har satt a4'n til og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Fine eksemplarer med kurant farge, riktig utstyr og riktig motor og fornuftig pris går (nesten) alltid fort. Mer ukurante farger, ihjelstylede biler, biler med høy km, lite utstyr osv blir stående lenge. Sånn er det med alle merker. Nordmenn er vanedyr. De kjøper det naboen har. Dermed blir automatisk en sølv eller sort bil lettere å selge enn f.eks. en rød en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg sliter litt med å selge bilen min også. E39 97 528iat Vare. hatt den på finn.no i 2mnd nå og det har kun ringt 3 stk, og alle vil bytte i noe. nå har jeg satt prisen ned til 120K og det er billig for bilen min syns jeg. men klart det er et helt hav av E39 tilsalgs og det er helt klart mye fler som selger enn de som kjøper. Nå har det tatt så lang tid at jeg begynner å bli lei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg sliter litt med å selge bilen min også. E39 97 528iat Vare. hatt den på finn.no i 2mnd nå og det har kun ringt 3 stk, og alle vil bytte i noe. nå har jeg satt prisen ned til 120K og det er billig for bilen min syns jeg. men klart det er et helt hav av E39 tilsalgs og det er helt klart mye fler som selger enn de som kjøper. Nå har det tatt så lang tid at jeg begynner å bli lei. her og har berre folk som vil bytta bil,dei vil vel bytte når dem ikke for solgt??har og satt ned prisen på audien...nei på tide med 5 serie e34v at.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 på FINN er det jo 940 a4 fra 40`-750` kr. markedet er vel kanskje metta? jo det er mange a4 tilsalgs ja det er vel kjøpers marked Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Spørs kanskje litt hva slags pris du har satt a4'n til og da? 60 lapper 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Fine eksemplarer med kurant farge, riktig utstyr og riktig motor og fornuftig pris går (nesten) alltid fort. Mer ukurante farger, ihjelstylede biler, biler med høy km, lite utstyr osv blir stående lenge.Sånn er det med alle merker. Nordmenn er vanedyr. De kjøper det naboen har. Dermed blir automatisk en sølv eller sort bil lettere å selge enn f.eks. en rød en. farg sølv,el vindu/speil,defa pakke,ikke noe spes med utstyr da .1.8 bensin,så bensin bruker den ikke mye :wink:ikke ihjelstylet,km 215000,servicehefte.....normal bil alså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg har også hatt bilen min for salg en stund, men får tilbud om alle slags rare innbytter. Senest ikveld fikk jeg tilbud om å bytte i en Opel Astra.. Jeg lo så jeg skreik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg har også hatt bilen min for salg en stund, men får tilbud om alle slags rare innbytter. Senest ikveld fikk jeg tilbud om å bytte i en Opel Astra.. Jeg lo så jeg skreik eg hadde ein Opel Astra... Den gjekk bedre enn din 520 gjere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg har også hatt bilen min for salg en stund, men får tilbud om alle slags rare innbytter. Senest ikveld fikk jeg tilbud om å bytte i en Opel Astra.. Jeg lo så jeg skreik eg hadde ein Opel Astra... Den gjekk bedre enn din 520 gjere! og?....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg har også hatt bilen min for salg en stund, men får tilbud om alle slags rare innbytter. Senest ikveld fikk jeg tilbud om å bytte i en Opel Astra.. Jeg lo så jeg skreik eg hadde ein Opel Astra... Den gjekk bedre enn din 520 gjere! har nok valgt bmw 520 enn skropel og så astra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Har en 200 E (W124) og en CLK (C208) hvis du er interessert i bytte Kødda, -vil ikke bytte. Kun kontantsalg og da COD... Forøvrig er Astra en ganske fornuftig bil. Kanskje ikke så spennende, -men fornuftig (200en er Bornitt Metallic og CLKen Sølv Metallic. Begge med automat og luke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 jeg har og prøvd å selge bilen min. men lite respons :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå