Lenden Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hei, da jeg holdt på og trekke ledninger til anlegget som skal i bilen market jeg at det var meget vått under teppe bak med baksetene. Jeg fant ikke ut hvor det kom fra så jeg fikk tørket det meste og forsatte trekkingen. Ettervert da jeg hadde lagt lyddempningsplater i bagasjerommet merket jeg det kom en dam helt nederest der reservehjulet var, da tenkte jeg at det var bare å rense drenerings rørene til takluken, har ikke fodt tid til å gjøre det ennå, men her er det noen bilder som kansje kan hjelpe dere til og hjelpe meg med problemene: Hvor kommer det fra? Hvordan fikser jeg det? Venstre side: Høyre side(vannet du ser på kanten ved døren er kommet fra da jeg tok bilde av venstre side først): Bagasjerommet ved reservehjulet: Håper du vett svaret, takk på forhond. Mvh Lenden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 I dørene bak, er det sansynligvis "trekket" på innsiden av dørtrekket, som er ødelagt, og ang. bagasjerommet, så er det ganske vanlig med lekkasje rundt baklyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Som Tommy sier så er det nok tetningstrekket i dørene som har løsna i nedre kant. Hadde det samme på min E46. Det greieste kan nok være å kjøpe deg nye slike trekk og få med deg litt guffe til å klebe dem skikkelig på. Veldig viktig å vaske metallflaten reint for alt før du sette trekket på igjen. Ellers løsner det fort igjen. Og enten så kommer vannet i bagasjen inn fra en lykt eller pakningen rundt lukeåpningen. Få en liten tass til å legge seg inn i bagasjerommet og lukk igjen Så kan du stå og spyle på lykter og kanten på bakluken mens tassen ligger inni med en lommelykt for å se om det kommer noe vann en plass. Jeg gjorde dette med min gamle Mazda. Fatteren fikk vannspruten rett i trynet da jeg spylte på baklukepakningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hadde noe av det samma problemet på min e36. Men fant aldri ut hvor den tok inn vann. Begge sidene bak var det masse vann. Kunne ikke se noe vann når jeg vaska den, men når det regnet så kom det masse vann inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenden Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 ok! Tusen takk for svarene! Håper jeg får fikset det før drittværet kommer! Mvh Lenden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenden Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Men, er det sikkert på at det ikke kommer fra dreneringsrørene til takluka? Har nemlig fodt hørt at det kan være problemet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå