Gå til innhold

brukte fjernkontroller


Anbefalte innlegg

Joda bestille kan jeg men å gi 1300! Ja 1300kr for den gjør jeg ikke ass.

Joda Gunnar jeg håpa veldig på at jeg kunne bruke den men det tror jeg ikke jeg kan det. Må ha den open/close knappen på fjernkontrollen. Hadde jeg fått testet den og den virket hadde jeg kjøpt den på flekken.

De på Strandberg sa idag at jeg måtte ha den som hører til spillern, og at ingen andre virker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Du må ha den dyre med open/close knappen. Så Gunnar sin vil ikke funke sklikkelig.

Eller rettere sagt. Den funker men du må jo ha den knappen for å snu fronten på spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel alltids noe å finne på den store ebay'en. De jeg fant for øyeblikket sender bare til statene eller Canada, men ofte sender de worldwide også hvis du bare tar kontakt og spør om fraktpris. Hvis ikke kan du få et av fraktfirmaene til å opprette en midlertidig postboks i usa for deg. Da ordner det seg som regel :wink:

http://cgi.ebay.com/SONY-RM-X93-Remote- ... dZViewItem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenger fjernkontrollen for å slå inn koden. Spillern resatte seg etter jeg hadde av batteripolen! Utrolig dumt system, en må taste inn koden med fjernkontrollen. Neida skal ikke være mulig å gjøre det på selve spilleren selv om alle knappene er der også. Neida det ville vært for enkelt. Men det skal vel bare være sånn det da...

Se der ja! Takk for hjelpa He///e. Sendte de mail nå

Mr.Stream: Koden inneholder bl.a at jeg må trykke på open/close knappen så den er livsviktig i min situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenger fjernkontrollen for å slå inn koden. Spillern resatte seg etter jeg hadde av batteripolen! Utrolig dumt system, en må taste inn koden med fjernkontrollen. Neida skal ikke være mulig å gjøre det på selve spilleren selv om alle knappene er der også. Neida det ville vært for enkelt. Men det skal vel bare være sånn det da...

Se der ja! Takk for hjelpa He///e. Sendte de mail nå

Mr.Stream: Koden inneholder bl.a at jeg må trykke på open/close knappen så den er livsviktig i min situasjon :)

Ikke den beste måten, men du kan jo høre om en butikk har en slik liggende og du kan få låne den der og da. Slik at du kan slå inn koden. Men da må du jo tilbake neste gang strømmen blir kuttet i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...