mknard Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 har funnet ut at bilen min spinner bare på ett hjul, så da har jeg vel ikke diffbrems
hawkey Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 noen som vet om biler med orginalt m-tec understell har diffbrems? har en e36 318 m-tec. så lurte bare på om den har diffbrems.
Fliid Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 noen som vet om biler med orginalt m-tec understell har diffbrems? har en e36 318 m-tec. så lurte bare på om den har diffbrems. Jeg veit ikke, men det kan du skjekke ut på 10 min med en god jekk. Jekk opp ræva, så begge bakhjulene har klaring ifra bakken. drei rundt det ene hjulet, går hjulet på andre siden rundt samme veien som du dreier, da har du brems. Hvis hjulene går vær sin vei har du ikke brems.
plumbo79 Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Til dere som tror vanlige personbiler ikke har kommet med 100% lock så kan dere jo bare se på visse Audier fra 80 tallet, sperren kunne såklart kobles ut, en på jobben som hadde en han kunne låse både senter og bakdiff 100% han satt sjelden fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå