Gå til innhold

Politiet i Kristiansund ute etter rånerne igjen.

TEM
 Share

Anbefalte innlegg

Politiet har for lite og gjøre kansje hm :?: ....... :angry:

Virker som om det er sjåføren i Golfen som har minst å gjøre :lol:

Skjønner politiet godt jeg, og jeg tviler på det er de som står stille og prater eller cruiser normalt som er problemet.

Problemet er gjerne når relativt ferske sjåfører uten fornuftig vurderingsevne skal vise kamerater og fjortiss-damene hvor flinke de er og hvor fort de kan kjøre.

Altså forsøker politiet å foreta prevantive tiltak for å plukke ut de værste FØR det skjer noe alvorlig.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, litt stille og fredelig råning skader ikke. At man står stille, prater, viser fram bil og anlegget sitt syns jeg er helt greit. Det er noe som må til!

Kappkjøring derimot kan få fatale konsekvenser. Og ikke bare for førerne. Også for uskyldige forbipasserende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, litt stille og fredelig råning skader ikke. At man står stille, prater, viser fram bil og anlegget sitt syns jeg er helt greit. Det er noe som må til!

Kappkjøring derimot kan få fatale konsekvenser. Og ikke bare for førerne. Også for uskyldige forbipasserende...

enig der ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glad jeg er ferdig med den tiden der som såkalt "råner" gitt.. er Nok dritkjøring her på kveld/natterstid i vrak så for all del stopp de.

men blir selv stoppet titt og ofte fordi jeg ikke kjører noe originalbil og kjenner alt av purk her og kan skrive under på at de ikke har noe fornuftig og ta seg til her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Det er ikke selve rånermiljøet vi skal ta. Det finnes deltagere fra andre kulturer som også er med. Vi er interesserte i å få vekk fra trafikken de som driver med uforsvarlig adferd. Politiet synes det er flott at ungdom er interesserte i bil, men de som kjører hinsides all fornuft må vi ta.

Ser ikke noe negativt på at de tar råkjørerne.... Han uttaler jo selv at det ikke er vanlige "rånere" de er ute etter... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dem ikke gjøre som i sverige. Der møter dem opp på

en plass som enten er stengt av for trafikk, eller om dem kanskje har fått lov til og hollde løp der på senere tid av døgnet.

Ingen trafikk imot, ingen som står langs linja der dem skal kjøre.

Bare to biler som tar 201-402m. Men som med all kjøring,

så kan de gå galt.

Dette er vel ett tema som kommer til og være slik bestandig sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...