TEM Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Les mer her... http://www.tk.no/nyheter/article2327070.ece filmklipp her... http://www.tk.no/video/article2325351.ece Politiet har for lite og gjøre kansje hm ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Er det så rart i at de skal ta de som kjører ulovlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Trafikkansvarlig Bjørn Hauan fortalte om kappkjøring og at politiet var blitt kjørt fra. eid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toxicwater Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Er vel heller Ungdommen som har får lite å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Politiet har for lite og gjøre kansje hm ....... Virker som om det er sjåføren i Golfen som har minst å gjøre Skjønner politiet godt jeg, og jeg tviler på det er de som står stille og prater eller cruiser normalt som er problemet. Problemet er gjerne når relativt ferske sjåfører uten fornuftig vurderingsevne skal vise kamerater og fjortiss-damene hvor flinke de er og hvor fort de kan kjøre. Altså forsøker politiet å foreta prevantive tiltak for å plukke ut de værste FØR det skjer noe alvorlig. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 syns helder politiet kan fokusere på andre ting som. voldtekt osv. litt råning skader ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 syns helder politiet kan fokusere på andre ting som. voldtekt osv. litt råning skader ikke.. Det gjør de også.. Du syns ikke det er viktig å plukke ut de værste FØR det skjer noe som nevnt over her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Litt burning skader jo folk masse..Kapp kjøring kan få litt værre konsekvenser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkTower Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Nei, litt stille og fredelig råning skader ikke. At man står stille, prater, viser fram bil og anlegget sitt syns jeg er helt greit. Det er noe som må til! Kappkjøring derimot kan få fatale konsekvenser. Og ikke bare for førerne. Også for uskyldige forbipasserende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Nei, litt stille og fredelig råning skader ikke. At man står stille, prater, viser fram bil og anlegget sitt syns jeg er helt greit. Det er noe som må til!Kappkjøring derimot kan få fatale konsekvenser. Og ikke bare for førerne. Også for uskyldige forbipasserende... enig der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rr1972 Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Og det er jo ofte de samme gutta som råner som kappkjører andre ganger etc. Har sjøl råna ganske mye i mine yngre dager jeg, og jeg må innrømme at når vi cruisa (og kappkjørte) var vi heller ikke helt trygge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Fint å ha golf med framhjulstrekk (filmen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 glad jeg er ferdig med den tiden der som såkalt "råner" gitt.. er Nok dritkjøring her på kveld/natterstid i vrak så for all del stopp de. men blir selv stoppet titt og ofte fordi jeg ikke kjører noe originalbil og kjenner alt av purk her og kan skrive under på at de ikke har noe fornuftig og ta seg til her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 - Det er ikke selve rånermiljøet vi skal ta. Det finnes deltagere fra andre kulturer som også er med. Vi er interesserte i å få vekk fra trafikken de som driver med uforsvarlig adferd. Politiet synes det er flott at ungdom er interesserte i bil, men de som kjører hinsides all fornuft må vi ta. Ser ikke noe negativt på at de tar råkjørerne.... Han uttaler jo selv at det ikke er vanlige "rånere" de er ute etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kan dem ikke gjøre som i sverige. Der møter dem opp på en plass som enten er stengt av for trafikk, eller om dem kanskje har fått lov til og hollde løp der på senere tid av døgnet. Ingen trafikk imot, ingen som står langs linja der dem skal kjøre. Bare to biler som tar 201-402m. Men som med all kjøring, så kan de gå galt. Dette er vel ett tema som kommer til og være slik bestandig sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå