Aama_Racing Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 bare jeg som syntes dette var rett stygt?? e34 fronten som er så nydelig med m-fanger:D
*MrB* Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Ærlig talt! Det kan da vel ikke være noen som synes dette ser bra ut??? E34 skal ha E34 front. Alt annet bryter med bilens linjer.
Tech9 Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Ærlig talt, jeg synes den ble rett tøff jeg.. E34 er selvsagt rå som den er, men at noen vil gjøre dette kan jeg godt forstå..blir garantert ikke kopiert av mange.. Så har du tid og penger, så kjør på..men enkelt blir det nok ikke..
*MrB* Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Greit nok at smaken er som baken, men huff. Dette var jo bare en stusselig saus av E46 og E39 på en E34. For det første ser det amatørmessig ut på den måten at nyrene ikke står til lyktene. De er altfor høyt plassert. For det andre er det tull med en så "rund" front på E34, som har et mer kantete design ellers. Jeg begynner kanskje å bli gammel......?
antiloop Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg kan vel ikke si at jeg er overbegeistret jeg heller men dette er bedre enn disse monster fangerne i det minste.. btw: finnes det noen flere bilder av E34 med dette settet?
Mr.Plow Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Greit nok at smaken er som baken, men huff. Dette var jo bare en stusselig saus av E46 og E39 på en E34. For det første ser det amatørmessig ut på den måten at nyrene ikke står til lyktene. De er altfor høyt plassert.For det andre er det tull med en så "rund" front på E34, som har et mer kantete design ellers. Jeg begynner kanskje å bli gammel......? Helt enig. Skjønner at jeg også har blitt for gammel for dette, og jeg har enda ikke bikket 30. Btw, noen som vet om et sted de selger X5 bodykit? Har tenkt til å bygge om 320'n min. Trenger ikke å ta vekk det gamle karosseriet engang, bare å sette X5 karosseriet oppå det gamle. Det blir topp....! Skal også prøve å få tak i et haleparti fra en Boing 747 å montere på taket som vinge...hmm, jeg er trøtt merker jeg.
Hankook Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Skal også prøve å få tak i et haleparti fra en Boing 747 å montere på taket som vinge Dette tror jeg kan bli tøft. lukter prosjekt av e36`n din nå du bør vel også kanskje gå for hellikopter rotor til å kjøle radiatoren med;) for å ta den helt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå