Gå til innhold

Høstshoot av min og bruderns e30 (Bildetung)

ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice :D Her er det brock B1 som teller ser jeg :P Godt valg!! Trodde det bare var granada og commodore som var tingen der ute jeg men det er vell kanskje helst på hareid det :D

Lykke til med godkjenning,håper det går greit! Dette er desidert den fineste 4dørte E30en jeg har sett!! Men slett ikke verst den sorte heller :D Si fra viss dere skal selge! Er på jakt etter E30 325++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANGE takk! :D

Var deilig nå og endelig ta noen skikkelige bilder etter ALT slitet i sommer. Prosjektet tok over dobbelt så lang tid som forventet men sånn er det vell! Nå i vinter begynner kansje broren min også å pusse å skru på sin, men jeg synst ikke han skal bytte motor! Det er en orginal 2-dørs 325i som etter min mening BØR holdes slik den er! Er ikke så mange igjen av desse i lille Norge. Men lakk og slike kosmetiske ting er jo heilt greit da :D

Min sin vil etterhvert få på coilovers, noen diskrè sideskjørt og bakfanger, og litt annet småkjafs OM jeg ikke må i militæret. Bremser også står på lista, så var det godkjenning.

Har begynt å misslike m3 vingen for den ser så STOR ut, men den ser sikkert bedre ut når jeg får på en bakfanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...