D.C.V Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Bestilte blinkers fra dem, men når jeg ikke hørte noe på 2 uker så ringte jeg å avbestilte, og bestilte fra noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 En person/ansatt ved maxam ringte meg faktisk nå for litt siden og spurte om bestillingen var riktig, så det lover jo bra iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Jeg bestilte noen lykter derfra i fjor. Mener jeg forhåndsbetalte, og det tok ikke lange tiden før jeg hadde dem. Hadde faktisk ikke noe problemer med å få tak i ham på telefon heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Handla der i sommer, hadde samma problem. Han tok ikke telefon eller svarte på mail. Men fikk bestillinga til slutt (1 måned etter ca). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Jeg bestilte Stabstag/tårnstag fremme til bilen min. Ble lovet 4-5 dagers leveringstid, men det tok 4 uker. Da jeg endelig pakket opp varen, så var den oppskravlet. Jeg sendte mail og sa at jeg var misfornøyd med handelen, varen var skadet, og det tok ALT for lang tid. Det gikk et par uker og jeg fikk ikke svar. Jeg ble lettere forbannet. Sendte ny mail og sa at dette var dårlig service, og dette var ikke serlig bra reklame HVIS dette ble spredd rundt på diverse bilforum. Da går det en dag, og han ringer meg. Han Begynner å SKJELLE MEG UT For at jeg hadde klaget, og at jeg hadde spredd drit om han. Jeg skrev faktisk HVIS. Han sa at han ikke hadde svart meg fordi jeg ikke hadde forklart noe om hva jeg ville oppnå, (avslag, ny vare osv) HALLO?!? Jeg ble så satans forbanna og ba han spise drit, og la på Da jeg kom hjem hadde jeg fått en mail hvor han fortalte hvor hardt det var å drive denne bedriften, og at han drev bedriften alene. Det jeg ivertfall stussa på var at hvis han skrev at han drev firmaet alene, hvem var det kvinnemennesket som hadde skrevet navnet sitt under "MVH" i den første mailen? Skriver noe jeg vil kalle en SERIØS mail i svar, men får ikke noe svar. BRENN I HELVETE MAXAM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 er kunn en kar som driver maxam-tuning. han holder til like bortenfor meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 er kunn en kar som driver maxam-tuning. han holder til like bortenfor meg. jepp. Hyggelig og prasom kar men han har dessverre veldig mye å gjøre for tiden. Jeg derimot er meget fornøyd med han jeg ringer og henter delene samme dag hos han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 har han noen butikk i sarpsborg eller lager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Han har dessverre ingen butikk, men er på utkikk! Han driver internett-butikken hjemmenifra, har et lager i råde tror jeg det var..har også småtteri som speil osv hjemme i kjellern Edit: han bor i Sarp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Ingen som bruker BS-bildeler? De er jeg fornøyde med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 BS-bildeler har jeg prøvd en gang. Fikk rask tilbakemelding på spørsmålene mine via mail. Tok heller ikke mange dagene fra deler var bestilt, til jeg hadde dem i postkassen. Pluss til Bs-bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå