Gå til innhold

maxam-tuning.com. bare tull eller?

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 months later...

Jeg bestilte Stabstag/tårnstag fremme til bilen min. Ble lovet 4-5 dagers leveringstid, men det tok 4 uker. Da jeg endelig pakket opp varen, så var den oppskravlet. Jeg sendte mail og sa at jeg var misfornøyd med handelen, varen var skadet, og det tok ALT for lang tid.

Det gikk et par uker og jeg fikk ikke svar. Jeg ble lettere forbannet. Sendte ny mail og sa at dette var dårlig service, og dette var ikke serlig bra reklame HVIS dette ble spredd rundt på diverse bilforum. Da går det en dag, og han ringer meg. Han Begynner å SKJELLE MEG UT :shock: For at jeg hadde klaget, og at jeg hadde spredd drit om han. Jeg skrev faktisk HVIS. Han sa at han ikke hadde svart meg fordi jeg ikke hadde forklart noe om hva jeg ville oppnå, (avslag, ny vare osv) HALLO?!?

Jeg ble så satans forbanna og ba han spise drit, og la på :P

Da jeg kom hjem hadde jeg fått en mail hvor han fortalte hvor hardt det var å drive denne bedriften, og at han drev bedriften alene. Det jeg ivertfall stussa på var at hvis han skrev at han drev firmaet alene, hvem var det kvinnemennesket som hadde skrevet navnet sitt under "MVH" i den første mailen?

Skriver noe jeg vil kalle en SERIØS mail i svar, men får ikke noe svar.

BRENN I HELVETE MAXAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kunn en kar som driver maxam-tuning. han holder til like bortenfor meg.

jepp. Hyggelig og prasom kar :) men han har dessverre veldig mye å gjøre for tiden. Jeg derimot er meget fornøyd med han jeg :) ringer og henter delene samme dag hos han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...