B.E.E. Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Vi er alle forskjellige, og alle legger vi forskjellige preferanser til grunn for hvordan vi oppfatter en situasjon. Personlig er jeg ikke over gjennomsnittet storforlangende men legger veldig fort merke til hvilke forhandlere som gir meg det lille ekstra. Siden du og trådstarter er er alene mot resten her inne, så er du tydligvis langt over gjennomsnittet storforlangende. Dette syntes jeg faktisk er helt latterlig å henge seg opp i. Jeg har, som mange andre, handlet mye på GS, og INGEN har så god service som dem. Mange andre firmaer bruker å krangle på det, når du er misfornøyd med varen. "Retuner den til oss, så skal vi se på den." osv, men her får jo "surgress" ett flott svar; "Er du ikke fornøyd, retuner varen til oss, så får du refundert beløpet". Hva er bedre enn det? Og dette er faktisk ikke skolebenken E36-328, du kan ikke forvente at verden er perfekt slik den kanskje er i dine lærebøker, dette er den virklige verden, og du kan ikke forlange mer enn du har krav på. Det er lenge siden skolebenk perioden var ferdig , har selv jobbet i lang tid innenfor dette fagfeltet, og har sett mye rart opp gjennom den tiden som har gått, og jeg vil derfor kanskje se på ting med andre øyne enn dere som ikke jobber med nettopp slike ting. Når det gjelder å forlange mer enn en har krav på, sier det seg selv at bedriftene må differensiere seg, og hvis de ikke kan differensiere seg på pris eller produkt, er servicen det springene punkt. Vi kunder som kan velge å vrake, har faktisk krav på en del etterhvert. Hadde samfunnet vært bygd opp av monopol uten form for konkurranse og med et standardisert tilbud, kunne vi ikke forlangt så mye heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Dette er vel nok et bevis på at alt man lærer på skolen ikke stemmer 100% overens med den virkelige verden. Tror du er full av vranglære E36 328 Trådstarter: Hva gjør du om du kjøper en sekk poteter og det viser seg at to av potetene i sekken ikke er direkte delikate, mens resten er som en potet skal være. Går du da og klager og forlanger en ny sekk? Veldig OT selvfølgelig, men det er et hypotetisk spørsmål som jeg har veldig lyst å få et svar på.... Dette tror jeg at jeg vil svare på. I dette tilfellet skjeller en ut leverandøren, forlanger omlevering på de to potetene + en ny sekk som kompensasjon for bryet. i tillegg oppsøker en og skyter bonden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 har handlet mye hos gs bildeler og bestandig fått god service! skjønner ikke hva problemet er i denne saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hehe, jeg må innrømme jeg er litt enig med trådstarter og mr 328. Jeg syns også man kan forlange ett "Heisan, beklager, dette løser vi, vennlig hilsen" - type oppsett på svaret. Effektivitet, velvel, joda. Men det er ikke snakk om mye for å gjøre en skuffet kunde i litt bedre humør. Slik de svarer så skjønner jeg godt at trådstarter reagerte. At han fikk svar på mailen, og mulighet til å sende det tilbake skulle jo bare mangle. At noen firmaer ikke engang gjør såpass høres i mine øyne helt utrolig ut. Nå har jeg ikke handler noe særlig med bildeler online enda, men skjønner jo at man bør sjekke grundig før man handler. Missforstå meg ikke, kommer sikkert garantert til å handle på GS bildeler en gang, og satser på at dette svaret var skrevet på en dårlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå