kuanov Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Heisann! Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe tøymerker/jakkemerker av BMW-rondellen??? Har søkt på koed.dk og gsbildeler.no uten å finne noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg fikk masse slike gratis av min lokale BMW forhandler her på Lillehammer. Om dette er noe de vanligvis har liggende vet jeg ikke men du kan jo høre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Da skal jeg stikke innom BMW og høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Da har jeg vært innom BMW Jæger i Bergen, og BMW i Molde. Men de kunne ikke skaffe noen Hvilke firmaer syr jakke-/tøymerker da...kunne kanskje fått lagd meg noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Da har jeg vært innom BMW Jæger i Bergen, og BMW i Molde.Men de kunne ikke skaffe noen Hvilke firmaer syr jakke-/tøymerker da...kunne kanskje fått lagd meg noen?? Jeg tviler faktisk på om du får kjøpt originale tøymerker med kun rondellen. Junior har en pippi-cap med rondellen foran, men den har vi laget selv ved å sprette rondellen av en gammel original BMW tennisskjorte. Din BMW forhandler kan forøvrig selge deg det meste annet gadgets fra BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ja, blir vel til at jeg kjøper noen caps'er, og spretter de opp... Søkte litt på ebay, og fant litt forskjellig der. Men tror det blir dyre merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 http://cgi.ebay.com/RALLY-RACING-PATCH- ... 0038768856 Her er ett eksempel fra ebay, ser ikke ut som det blir så dyrt. http://cgi.ebay.com/1258-BMW-Car-Advert ... 0037540214 2.50 gbp inkludert frakt, må da være billigere enn å maltraktere noen capser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 jeg har sett firma som lager pokaler,premier o.l at de lager tøyerker med det merket du vil,f.eks BMW eller bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå