Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter at jeg mista 528 på bud på et bilcrossløp, går jeg nå i gang med å bygge opp en 535ia til rallycross. derfor er hele interiøret til salgs (beige skinninteriør og skinntrekk på dørene og beige gulvteppe), samt automatkassa med mellomaksling og frontlyktene. Det er også kjørecomputer, abs enhet og cruisecontroll på denne, dette selges også.

jeg har bilder, men må endre formatet før jeg går lagt dem ut. vil bare sjekke interessen og hva dere byr på delene, for jeg vil ha kjøpere på diverse ting før jeg begnner å bygge. ellers blir interiøret bare stående ute å bli ødelagt.

Skrevet

pris på bare selve komputeren og cruisecontroll hendelen, eller med ledningsnettet også? vil slippe å rote borti ledningene helst..

Skrevet

ja det glemte jeg å si, hehe..E28. ombygd 518..det vil si 518 bakdel og 535 framdel, sveist sammen. for å slippe toll eller va det var den gangen eieren gjorde dette..

Skrevet

ja den passer nok! Men det står i bil så du må komme å skru ut av selv om du skal ha den nå før januar til neste år...

Skrevet

girkassa blir nok stående i bilen til januar tror jeg, da begynner jeg å ta den ut. Så hvis du trenger girkassa før det må du komme å skru den ut selv. Jeg kan jo hjelpe til selvfølgelig.

Skrevet

hmm...høres intressant ut..har du tilgang til bukk og verktøy?har lixom null peil på å skru løs kasser..hmm..har jo noe verktøy selv også...hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...