Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den feteste av de fete Hummer H2'er...eller lexus IS 500

Den verste Hummeren må vel bli en Geiger Hummer det. 700bhp ved 5500 rpm og 904mn ved 4260 rpm. 0-100 går unna på 6,5sek og toppfarten er på 250 km/t.

Jeg er ikke 100% sikker på hva den bruker på mila, men det er ikke lite alléfall.

Sheriffen i Texas bruker også en :lol:

h2police06.jpg

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fått på en liten chip for å få topphastigheten over 250 km/t, så hadde jeg godt kunne brukt min egen. Men det hadde vært ørlite bedre med enten E39 M5 eller E60 M5 ja.. 8)

Skrevet

Tror kansje jeg vill brukt en MB CL 65 AMG Kleemann. Den yter da ca 690hk og 1120nm. Orginalt er det 612hk og 1000nm.

153031.jpg

Jeg innbiller meg at denne er perfekt for kontinet crusing. Den er en fin innpakning av motor og komfort. Hvis jeg skulle hatt en BMW, ville valget trolig havnet på en M6 tror jeg...

Skrevet

Biler jeg tror du har stor sjangs med for å gjennomføre løpet med..Og ikke minst kanskje komme som nr 1. Da er rask og komfy bil viktig..:)

E38 B12 6.0 Alpina

Mercedes S/CL65 AMG

Bentley GT Coupe

Skrevet

Tja.....da hadde det jo vært morro å kjørt noen ordentlig sjeldene eller sære biler:

- BMW M1

- Saleen S7

- Pagani Zonda C12

- Laraki Fulgura

- Farboud GT

Men aller helst ville jeg selfølgelig kjørt denne:

knight%20rider.jpg

Skrevet

Mange jeg kunne tenkt meg å rase avgårde med:

Aston Martin

Ferrari F40

Ferrari FX

Ferrari 575 GTC

Hispano

BMW M5 (E60)

BMW M6

BMW 7-serie ("M7" et eller annet som går bra)

Porsche 959

Porsche RUF-hva som helst

Audi S8

Mercedes 190E 2,5-16 Evolution 2 AMG

Mercedes CLK GTR DTM AMG

Mercedes CL AMG (Selvfølgelig rigget hakket bedre enn hva Gumball-sjefen selv har)

Bentley Continental

Zonda

Bugatti Veyron

Chevrolet Corvette Calloway

Dodge Viper GTS-R

Jaguar XJ220

Osv.

Vanskelig å velge. Som å være unge i en godtebutikk :iwant:

.

Skrevet

ja det er vanskelig å velge.... derfor det er interessant å måtte velge en eller to...

Alpina B5 eller B7 er sikkert ikke ille....

Skrevet

BMW E21 Alpina B6.

Som denne kansje :lol:

e21muso.jpg

Alpina lagde denne kun for å slå en rekord ang bensin forbruk.

Den ble antakelig ødelagt etterpå pga designet,BMW ville ikke vedkjenne seg dette eksperimentet og forlangte at BMW merket skulle av,derfor er dette ikke en bmw ifølge BMW selv ;)

Skrevet
Mercedes CL AMG (Selvfølgelig rigget hakket bedre enn hva Gumball-sjefen selv har)

Gumball sjefen kjører CL? Så vidt jeg vet kjørte Maximillion Cooper (gumball grunnlegger) en Ferrari 612 Scaglietti. Kansje du tenker på Kimble? han har forøvrig sitt eget rally som gikk av stablen i 2006. Det var ment å være et Gumball killer rally (Ultimate Rally). Men saken er den at Kimble (Kim Schmitz) i år uteble Gumball. Han kjørte tidligere en CL 3000. CL 3000 er bygget på en standard CL 500, så det er relativt mange CL' er og andre biler som fint ville kunne kjørt fra Kimbel's CL 3000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...