Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok greit med litt komfort på langtur, so ein sprek Bentley hadde ikkje vore dumt.

Ellers so hadde eg nok brukt bilen min, den er ikkje komfortabel!

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kanskje den kommende X6 med V10 motoren som står i M5 og M6.

Eller kanskje en god gammel E-Type Jaguar. Ville nok ikke satset på å vinne da ....

Skrevet

måtte blitt en skikkelig rigga Cosworth vingebil, eller:

-Lamborghini Countach quattrovalvole s5000 svart med alt sota:P

-Detomaso pantera med 351i cleveland med de grommeste bettane.

-Ford Capri med rs500 blokk og jenspeed bettær!

-Ford Granada til Magnor Mydland(den svarte med dragstermotor)

når det bråker og rister som de bilane her gjør, så sovner man hvertfall ikke bak rattet, sånn tenker nå jeg da! :lol:

Det skal væra gamalt og rått for meg, IKKE no nytt.

Skrevet
Fredrik, virker som du også er litt fan av Cayenne. Har alltid følt at jeg går imot strømmen når denne bilen diskuteres, slik som i denne tråden. På bilde ser den så som så ut - i real life er den rå!

Jeg er ikke fan av Cayenne... SUV konseptet er meningsløst, men jeg er imidlertid temmelig imponert over Porsche når det gjelder de tekniske utfordringene de har løst ved utviklingen av Cayenne Turbo S. Det handler om mye mer enn 520 hestekrefter... og det er det som er virkelig imponerende... :wink:

*SUKK*... jeg, Porschen og tre søte playboy-sneller... [-o<

Porsche cayenne ser ut for meg som en blanding av en lastebil og ei likkiste, dem skal jeg ha betalt for å ta i mot... :shock:

Skrevet

Vanskelig valg da det først og fremst er så utrolig mange luksus/sportsbiler man i heletatt skulle prøvd hvis man fikk muligheten. Men utifra egne synspunkt hva jeg synes er rått og kunne tenkt meg å kjøre hvis sjangsen kom, måtte blitt M6. Deretter kunne jeg vurdert både Aston Martin Vanquish og Dodge Ram SRT10.

Har enda til gode det håpet om å se en SRT10 kjøre forbi meg på E6 med planet full av fyringsved :lol:

Skrevet

Tror jeg hadde kjørt med nye BMW 7serie (745i) 333 hk 6,3 sek!!

Sitat fra dinside:

(Plass og komfort)

BMW 745i er stor. Den er over fem meter lang og nesten to meter bred. De som ikke klarer å finne seg til rette her har en svært spesiell kroppsfasong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...