todleif Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Det er nok greit med litt komfort på langtur, so ein sprek Bentley hadde ikkje vore dumt. Ellers so hadde eg nok brukt bilen min, den er ikkje komfortabel!
SteffenM2 Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 BMW 2002 med M10 formel 1 motor. Da tenker jeg det blir liv Kanskje trimma ned littegrann. Til ca. 900gamp? Da burde den holde en stund
frossi Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Kanskje den kommende X6 med V10 motoren som står i M5 og M6. Eller kanskje en god gammel E-Type Jaguar. Ville nok ikke satset på å vinne da ....
The_transporter Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 ferrari f40 e39 m5 og så skal jeg banne i kirka jeg også og si rs500
Just-turbodiesel Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 måtte blitt en skikkelig rigga Cosworth vingebil, eller: -Lamborghini Countach quattrovalvole s5000 svart med alt sota:P -Detomaso pantera med 351i cleveland med de grommeste bettane. -Ford Capri med rs500 blokk og jenspeed bettær! -Ford Granada til Magnor Mydland(den svarte med dragstermotor) når det bråker og rister som de bilane her gjør, så sovner man hvertfall ikke bak rattet, sånn tenker nå jeg da! Det skal væra gamalt og rått for meg, IKKE no nytt.
Just-turbodiesel Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Fredrik, virker som du også er litt fan av Cayenne. Har alltid følt at jeg går imot strømmen når denne bilen diskuteres, slik som i denne tråden. På bilde ser den så som så ut - i real life er den rå! Jeg er ikke fan av Cayenne... SUV konseptet er meningsløst, men jeg er imidlertid temmelig imponert over Porsche når det gjelder de tekniske utfordringene de har løst ved utviklingen av Cayenne Turbo S. Det handler om mye mer enn 520 hestekrefter... og det er det som er virkelig imponerende... *SUKK*... jeg, Porschen og tre søte playboy-sneller... [-o< Porsche cayenne ser ut for meg som en blanding av en lastebil og ei likkiste, dem skal jeg ha betalt for å ta i mot...
Azeton Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Nye M5 touring.. Eller Audi S6.. plass er viktig da man skal ha med seg mye rart. som damer og mat
Stephan.s Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Vanskelig valg da det først og fremst er så utrolig mange luksus/sportsbiler man i heletatt skulle prøvd hvis man fikk muligheten. Men utifra egne synspunkt hva jeg synes er rått og kunne tenkt meg å kjøre hvis sjangsen kom, måtte blitt M6. Deretter kunne jeg vurdert både Aston Martin Vanquish og Dodge Ram SRT10. Har enda til gode det håpet om å se en SRT10 kjøre forbi meg på E6 med planet full av fyringsved
Trotto Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Kanskje en Alpina B5/B7. 322 km/t med B5 er jo ikke det verste. Og man sitter behagelig i tillegg, i motsetning til en trang Ferrari eller Pagani. http://www.m5board.com/vbulletin/showpo ... ostcount=2
Ole@Automote Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Dæven døtte jeg tror jaggu jeg hadde foretrekt en Z4 M coupe de bilene er ur kule, hvis jeg kunne hivd inn en Turbo også så ville jeg vært happy
B.Barane Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Det råeste og kjøre gumball 3000 med må jo verre Ferrari Enzo =) elle kompressor/twin turbo lada e60 m5 =)
FatLaces Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 kunne gjerne kjørt Bugatti Veyron noen mil.. til nød Audi R8
Mikke1981 Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Tror jeg hadde kjørt med nye BMW 7serie (745i) 333 hk 6,3 sek!! Sitat fra dinside: (Plass og komfort) BMW 745i er stor. Den er over fem meter lang og nesten to meter bred. De som ikke klarer å finne seg til rette her har en svært spesiell kroppsfasong.
ReiRud Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 jeg ville kjørt en "sivil" McLaren F1, muligens litt trim i tillegg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå