in2you Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 papps treger litt på kjøp av større bmw nå, og ønska seg heller ein e92 coupe (etter at han såg bilder av den). men det er for seint nå. men, det me lurte på var : cirka pris på ein 320i e92 coupe? og når kommer den? noen som vet? gleder meg til lørdag denne helgå, har avtalt med ein på Havva (Bavaria avd. kr.sand) å få prøvekjøre/teste ut den nye coupe'n skal ta endel bilder også. testbilen var sansynligvis ein 325i og befinner seg i oslo for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 sjekk pris på 325i sedan opp mot dagens 325i coupe. Det blir vel ca likt i forskjellen.. www.dinbilpartner.no har vel noen priser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 papps treger litt på kjøp av større bmw nå, og ønska seg heller ein e92 coupe (etter at han såg bilder av den). men det er for seint nå. men, det me lurte på var : cirka pris på ein 320i e92 coupe? og når kommer den? noen som vet? gleder meg til lørdag denne helgå, har avtalt med ein på Havva (Bavaria avd. kr.sand) å få prøvekjøre/teste ut den nye coupe'n skal ta endel bilder også. testbilen var sansynligvis ein 325i og befinner seg i oslo for øyeblikket. Jeg ville ikke være så sikker på at E92 320i blir en realitet... mye tyder på at modellen skal være mer upmarked denne gangen, men sikker er jeg imidlertid ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 leste ivertfall i auto motor og sport at det var venta ein 320d seinare. men det stod ikkje noe meir så det er ikkje urealistisk det du sier så får kryssa fingrane å venta på meir info seinare dåh... wait and c.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 leste ivertfall i auto motor og sport at det var venta ein 320d seinare. men det stod ikkje noe meir så det er ikkje urealistisk det du sier så får kryssa fingrane å venta på meir info seinare dåh... wait and c.. At BMW kommer med E92 320d er betydelig mer trolig enn at de kommer med en E92 320i. På kontintentet er diesel den helt store tingen... der over 70% av nybilsalget (litt avhengig av landet) faktisk er en diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Da treffer du sikkert på oss da. Vi (BMWCCN Agder) skal ha treff der vi skal teste ut e92 325 på lørdag. Den aktuelle bilen er sølvgrå, og jeg er temmelig sikker på at den hadde automatgir. Navnet "Havva" eksisterer ikke mer. Det er Bavaria Kristiansand som gjelder nå. Jeg er en av de som er sikker på at det kommer en 320 coupe. Jeg utelukker heller ikke 318 coupe, men jeg ser på det som litt mindre sannsynlig. 3er'en er jo volummodellen, så det er jo et feiltak av BMW hvis de skal prøve å lansere den nye 3er coupeen som en upmarket bil med inngangsmodellen 325i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Syns jeg overhørte en samtale på BMW at den minste utgaven av E92 vil bli 323Ci. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Syns jeg overhørte en samtale på BMW at den minste utgaven av E92 vil bli 323Ci. Det virker mer trolig... og evt. med et relativt økonomisk dieselalternativ i tillegg... som med E60/61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Da treffer du sikkert på oss da. Vi (BMWCCN Agder) skal ha treff der vi skal teste ut e92 325 på lørdag. Den aktuelle bilen er sølvgrå, og jeg er temmelig sikker på at den hadde automatgir.Navnet "Havva" eksisterer ikke mer. Det er Bavaria Kristiansand som gjelder nå. Jeg er en av de som er sikker på at det kommer en 320 coupe. Jeg utelukker heller ikke 318 coupe, men jeg ser på det som litt mindre sannsynlig. 3er'en er jo volummodellen, så det er jo et feiltak av BMW hvis de skal prøve å lansere den nye 3er coupeen som en upmarket bil med inngangsmodellen 325i. er dere mange i bmwccn agder? stemmer at den sansynligvis var sølvgrå. ble lagt ut bilde av den på finn.no (eller rettere sagt ein x3 med coupe'n i bakgrunnen) er det noen intresserte kjøpera der eller? hørtes spennende ut! hadde egentlig syns det var litt rart om det ikkje kom ein mindre utgave av e92. store deler av coupe salget består jo av 320, viss ikkje eg tar feil. så bmw ville jo tapt endel kunder på det til slutt. men på ein måte er det litt forståelig også, då dette er ein veldig fin bil som passer ein større motor. fin bil + sterk motor = status bil... så kanskje me ser dåkk rundt bavaria på lørdag dåh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Syns jeg overhørte en samtale på BMW at den minste utgaven av E92 vil bli 323Ci. Det virker mer trolig... og evt. med et relativt økonomisk dieselalternativ i tillegg... som med E60/61. kan det være mulig bmw putter i den samme motoren som står i e60/61 523i kanskje? tenker bare høgt nå allså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 er dere mange i bmwccn agder? Vi er 112 stk nå tror jeg. Startet jo opp i 2005, så vi har ikke fått helt dreisen på det enda, men det kommer seg betraktelig nå. hadde egentlig syns det var litt rart om det ikkje kom ein mindre utgave av e92. store deler av coupe salget består jo av 320, viss ikkje eg tar feil. så bmw ville jo tapt endel kunder på det til slutt. men på ein måte er det litt forståelig også, då dette er ein veldig fin bil som passer ein større motor. fin bil + sterk motor = status bil... Egentlig så skulle det vel ikke bli en 316 heller? Men den kom. Grunnen til det er at det er marked for slike low-entry-level motoriseringer. Særlig i slike avgiftsgrådige land som Norge. så kanskje me ser dåkk rundt bavaria på lørdag dåh Det gjør du! Men på søndag så skal vi ha treff på en bane som er ca 1,5 minutts kjøring fra Bavaria. Kommer du innom der? Det kommer endel fra Rogaland også. Det kommer til å bli et knalltreff! Her er tråden om treffet: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=30555 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 hørtes kjempe morro ut! skal prøve å komme ivertfall, men vet ikkje heilt ka tid folka kommer og skal ta opp båten. så det er litt avhengig av det men, er det den store banen som er mellom rundkjøringa og posten? rett ved siå av cross banen? hvor lenge blir dere å holder på, cirka? hadde vert drit kult å ivertfall kåmmt å sett litt kjempe bra at noen lager til opplegg og aktivitetar forrestn! stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå