Gå til innhold

Vurderer kjøpe denne

E46Hazey
 Share

Anbefalte innlegg

Var jo en gørlekker bil da!

Men annonsen virker en smule useiøs synest jeg. er det en garanti for at kilometerstand er riktig at nåværende eier har kjørt 400 mil med den?

Jeg ville helst hatt "vanlig" manuelt gir på en sånn bil, selv om smg2 vistnok skal være supre greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men annonsen virker en smule useiøs synest jeg. er det en garanti for at kilometerstand er riktig at nåværende eier har kjørt 400 mil med den?

Jeg ville helst hatt "vanlig" manuelt gir på en sånn bil, selv om smg2 vistnok skal være supre greier.

Står jo i annonsen att eier har hatt den siden den var gått 400mil....

Er manuell gear på den,står ingenting om SMG.

Og Terje Schie er faren til denne karen http://www.thomasschie.com/

Syns faktisk det ikke var så gale pris heller på denne bilen heller 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står jo i annonsen att eier har hatt den siden den var gått 400mil....

Er manuell gear på den,står ingenting om SMG.

Og Terje Schie er faren til denne karen http://www.thomasschie.com/

Syns faktisk det ikke var så gale pris heller på denne bilen heller 8)

Takker for oppklaringen :D !

Bilen var som tidligere nevnt lekker!!

Min mening om smg beror seg på hva jeg mener er best av smg2/manuell kasse, og har ingenting med bilen i annonsen å gjøre. Jeg liker å vispe litt med en girspak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke denne bilen veldig billig ?

SMG er sikkert veldig stas, men en normal manuell kasse er like greit tenker jeg ... så vet man at den holder lenge og at det ikke blir noe tull. Jeg har ingen dekning for å kunne påstå at SMG går i stykker, men om man leser på E60 forumet ser man at noen der har hatt problemer med gearkassen i m5'ene.

Prøv en bil med SMG, og en med Manuell, så kan man ta en god avgjørelse på hva man vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMG er sikkert veldig stas, men en normal manuell kasse er like greit tenker jeg ... så vet man at den holder lenge og at det ikke blir noe tull. Jeg har ingen dekning for å kunne påstå at SMG går i stykker, men om man leser på E60 forumet ser man at noen der har hatt problemer med gearkassen i m5'ene.

Smg`n på M3`n har det ikke vært noe spesielle problemer med. Den fungere som den skal og tåler mye juling. Loaded CSL`n som er kompressormatet har kjørt over 40000 km uten problemer, og den har nærmere 600 hk og blir brukt hardt!

Skulle jeg hatt en E46 M3 så ville jeg nok hatt med manuell, men det er fordi jeg, som Espen , liker å røre i grøten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen her er solgt meinar eg. Såg den på voss i helga. Bilen var strøken og rå som ein M3 skal vere. Pratte med den nye eigaren, og han hadde prøvd både smg og manuell. Valget var enkelt for han. Manuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...