Ellingsen B. Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 ps: fra og med nyåret så presses prisene på sånne biler som dette opp Tror nok ikke prisene på E36 320i coupe vil gå noe opp etter nyttår. Har også hørt at de nye reglene skal gjelde fra 2001-modeller, mens de eldre vil bruke dagens importavgifter, men det er jeg ikke 100% sikker på enda. Har også hørt dette. DVS biler som ikke har C02 papirer el.lign så vil vanlig avgift gjelde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 tja prisene på de fleste bensinbiler vil gå opp, mindre poeng i å importere eldre biler med altfør høyt utslipp. dvs de bilene som er igjen vil holde seg i pris og da blir det etterspørsel etter slike biler som dette!! regn selv ut hvor mye denne ville kostet å ta inn til landet på www.toll.no 05/94 150hk. 1315kg. 1991 ccm bare engangsavgiften blir på 38 000,- dvs ulønnsomt å ta inn uansett pris.. så denne 320i Coupeen er den billigste i landet for øyeblikket!! tatt vare på av en biltekniker/verksmester.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 hmm bilder kan sendes pr mail av cab'en send meg en pm med mail så mailer jeg deg noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttine Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Hei:-) Er denne bilen solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 han som selger er nok ikke medlem lenger her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 han som selger er nok ikke medlem lenger her inne hvorfor ikke det da??har han bare meldt seg ut liksom??hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 vet ikke.. han ble vel lei! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 noen som vet om den er solgt? evt ikke, link til annonse llr noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Noen som har mailen til fyren? er int i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg vill også ha mailen om noen har den viss den enda er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Enten er det en som har blitt slettet fordi han har svindlet brukere her inne, eller så må det være han som ble grinete og krevde umiddelbar sletting da vi diskuterte litt Audi i en tråd. Kan desverre uansett ikke hjelpe med kontaktinfo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Var nok han som ble grinete som hadde denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Jaja. Finnes flere fisker havet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Hvis jeg husker rett så var det denne bilen med 17" m felger osv som ble solgt tilslutt på finn.no i høst etter han hadde satt ned prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg