Vegard Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Er det noen annen måte å feste skiltet på enn å skru det fast hvis man ikke vil bruke skiltplate? Listen på M-tech fangeren til E36 har et innfelt felt på en måte som passer perfekt til nye typen skilt så jeg trenger liksom ikke noen skiltholder der, men så har jeg jo ikke lyst på to stygge skruer i det heller! Har sett noen biler som har festet skiltet uten noen holder eller skruer, men vet ikke hva de har gjort. Sikaflex eller??
j0lle Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg lurte på dette lenge selv.. Jeg har orginal M front på bilen og kjøpte inn skiltholdere, men denne passet jo selvfølgelig ikke.. Kjøpte derfor noen rustfrie skruer, og "deksel" til skruene.. Ble ikke så verst det..
Vegard Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2006 Ja det er jo selvfølgelig en mulighet, skruer med hvitt "deksel" som du sier. Hvor kjøpte du det? Har sett etter det faktisk.
Paulus Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg kjøpte dobbeltsidig tape på Wurth, sitter som f... Må jo være den sorten som tåles utendørs Anbefales på det sterkeste. ///P
Tommy Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg brukte også borrelås, på en tidligere bil. Jeg ble stoppet i teknisk, å fikk mangelapp for manglende skruer på kjennemerke
Superbeetle Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg har popnaglet skiltet fast foran i fangeren. Det er jo utsparing til skilt der, skiltplate ser dust ut.. Med popnagler så er det ikke så lett å få det med seg heller..
Vegard Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2006 Borrelås? Sitter det så bra da? Kan jo ikke risikere at det flyger av en dag jeg er på banen?
Nino Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 eller så funker jo slik "vinduslim". fy faan. nå står det helt stille.åhå!! vel, slik "vinduslim funker fett ihvertfall
Vegard Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Skruer med hvite "deksel" fåes selvsakt hos en bilforhandler når jeg tenker meg om, tror jeg bare går for sånne.
k1t Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 eller så funker jo slik "vinduslim". fy faan. nå står det helt stille.åhå!! vel, slik "vinduslim funker fett ihvertfall Eller rutelim som vi sier i Elverum;) Prøv det eller sika, sitter som et helvete, så da slipper du unna årsavgift, for snuten får ikke med seg skiltet hvis det er mangel på avgifter.. Men borrelås, veldig lett å stjele skiltet da..
P.I.B Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Borrelås? Sitter det så bra da?Kan jo ikke risikere at det flyger av en dag jeg er på banen? Har brukt det på 3 biler nå, og ja.... det sitter bra, og skiltet er lett å ta av hvis mann må det Bruker borrelås fra 3M, kjøpt hos Wurth.
propan Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Man får skruer med hvite plast propper der man faktisk henter skilter.. Biltilsynet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå