B M W Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Må skifte ut diskanthøytalerene i dørene. BMW leverer 3 typer, vanlig, Harman Kardon og HI-FI. Jeg har Business CD spiller. Noen som vet om Harman Kardon og HI-FI passer fysisk og mht. impedans etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Du må nok gå for standard hvis du har et standard oppsett. Mener å huske at på de vanlige diskantene sitter delefilteret fast på selve elementet. Mens på diskantene til HK og HI-FI sitter delefilterene i forsterkeren som ligger i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B M W Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Takk for info. Jeg har fått tak i en HK sub, men forsterkeren følgte ikke med. Tror du det går greit å koble subhøytalerene direkte til høytalerene i hattehyllen? Ser at original forsterker har spesialkontakt og jeg har ikke ledningsopplegg for HK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hvis det ikke er forsterker i subben kan du ikke kople den rett opp på originalanlegget. Forsterkeren i spilleren klarer ikke drive den. Kan endre med defekt utgang på spilleren- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå