Saltkjelen Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hvor kostbart er det å bytte clutch til E30 325i? Koster ca 3 t. kr til min Fiesta, men rekner med at det er litt annet til enn BMW. Hurtige svar mottas med stor takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Clutch koster vell ca 1600,- på http://norway.schmiedmann.com/ Så hvis man skrur selv blir det ikke så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Takk for svar. Jeg fant ingen clutch på Schmiedmann, men det er rundt 1600 det koster? sånn at jeg ikke kjøper en E30 og clutchen plutselig koster 5000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 vist du skal ha sinter så koster det nokk 5k men vanlig koster drøye 1000 lappen..du kan jo sjekke på www.gsbildeler.no, www.koed.dk, www.mekonomen.no osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Takk skal dere ha. I overkant av 1700kr koster clutchen ny hos GS uten BMWCCN rabatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå