cicca Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Er det bedre forsterker i business spillern? Hadde en leiebil her om dagen og mener den spilte mye bedre en reverse spilleren min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 litt interessant det der. noen som har peiling på de forskjellige orginale bmw stereoene? hvor mange typer "oppgraderinger" finnes det? har sjøl business. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Reverse: Minste modellen. Ingen tilkoplingsmuligeheter for andre enheter. Business: Mulighet for CD-veksler. Kan og kople til andre uoriginale enheter som f.eks. Ipod adapter eller uoriginal CD-veksler. Mener det er en litt kraftigere ingern forsterker. Professional: Samme som Business, men flere funksjoner som lydinnstillinger. Usikker på om det er en enda større forsterker enn Business. Men uansett radio så er forsterkerdelen LATTERLIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 den største spilleren blir jo levert med 10 høytalere, så da må den vel ha større integrert forsterker også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Når en BMW blir levert med 10 brølere ligger det en forsterker i bagasjerommet. 3-veis sett fremme (6 stk.) og 2-veis bak (4 stk.) Da jeg kjøpte min E46, stod det Professional spiller i. Kassett vel og merke. Kom jo fra Tyskland Og jeg hadde bare de 6 standard høyttalerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 ok! det visste jeg ikke! får kanskje satse på en separat forsterker bak. er vel eneste mulighet hvis man skal ha skikkelig gromlyd i bilen. er det opplegg til de siste 4 høytalerne i bilen? har kun 6 høytalere jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Er nok det beste alternativet det ja. Og nei det er ikke lagt klart for større system. På et standard oppsett er delefilteret til sidkantene montert på diskanten eller på ledningen. Mens på de større systemene er filterene innebygget i den originale forsterkeren som er i bagasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 akkurat ja. skal ikke være så lett. er nok best å bestille orginalt fra fabrikk.. ihvertfall for meg som ikke har særlig peil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Nei det er nok ikke best å bestille fra fabrikk. Originale anlegg er prisa opp i skyene. Du kan få et meget bra uoriginalt anlegg for prisen av f.eks et Harman Kardon anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Da blir det både forsterker og ny orginaspiller. E-bay, here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Er det bedre forsterker i business spillern? Hadde en leiebil her om dagen og mener den spilte mye bedre en reverse spilleren min... reverse spilleren har 4 ganger 10 watt effekt. business har 4 ganger 20 watt effekt m/ innebygd diversityantenne.( 3 inntegrerte antenner i bakruten). hifi høytalersystemet har totalt 280 watt effekt og 10 høytalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Røkka har gjort leksene sine skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 har jukse lest i bmw katalogen. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå