Gå til innhold

Business vs Reverse


Anbefalte innlegg

Reverse: Minste modellen. Ingen tilkoplingsmuligeheter for andre enheter.

Business: Mulighet for CD-veksler. Kan og kople til andre uoriginale enheter som f.eks. Ipod adapter eller uoriginal CD-veksler. Mener det er en litt kraftigere ingern forsterker.

Professional: Samme som Business, men flere funksjoner som lydinnstillinger. Usikker på om det er en enda større forsterker enn Business.

Men uansett radio så er forsterkerdelen LATTERLIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en BMW blir levert med 10 brølere ligger det en forsterker i bagasjerommet. 3-veis sett fremme (6 stk.) og 2-veis bak (4 stk.)

Da jeg kjøpte min E46, stod det Professional spiller i. Kassett vel og merke. Kom jo fra Tyskland :) Og jeg hadde bare de 6 standard høyttalerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok! det visste jeg ikke! får kanskje satse på en separat forsterker bak. er vel eneste mulighet hvis man skal ha skikkelig gromlyd i bilen. er det opplegg til de siste 4 høytalerne i bilen? har kun 6 høytalere jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det beste alternativet det ja.

Og nei det er ikke lagt klart for større system. På et standard oppsett er delefilteret til sidkantene montert på diskanten eller på ledningen. Mens på de større systemene er filterene innebygget i den originale forsterkeren som er i bagasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bedre forsterker i business spillern? Hadde en leiebil her om dagen og mener den spilte mye bedre en reverse spilleren min...
reverse spilleren har 4 ganger 10 watt effekt. business har 4 ganger 20 watt effekt m/ innebygd diversityantenne.( 3 inntegrerte antenner i bakruten). hifi høytalersystemet har totalt 280 watt effekt og 10 høytalere :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...