Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en ny clarion spiller.

Da jeg skulle legge opp remote til forsterkeren bak fant jeg ut at spilleren

ikke har egen remote utgang!

Hva gjør jrg for å få liv i forsterkeren bak?

Skrevet

remote = en kilde som gir en positiv spenning (12v) når bilen er på. Forsterkeren opererer da med at når det kommer spenning på remote-porten, så skal den slå seg på.

Dvs, enhver type spenning som slår seg på når du starter bilen er i teorien god nok.

Skrevet

Vel... legger du inn 12v fra batteriet, så vil jo forsterkeren stå på 24/7 og dermed tømme batteriet...

Men du må jo gjerne velge å gjøre det, hvis du vil ;)

Skrevet

enten fra baklampene, eller så må du hente strøm fra batteri ing. i forsterker,og legge den til en bryter fremme i bilen, og så tilbake til remote inngang på forsterker

Skrevet

vil ikke lyset begynne å blinke dersom det er snakk om store subber/høyeffekt på annlegget om man kobler det på ene lyset da?? bare spør? har aldri prøvd...

Skrevet

er ikke styrestrømmen som gir effektstrøm til forsterkeren.... den kommer fra batteriet.. :) så vil ikke ha noen innvirkning.... blinker gjør det i lysa uansett når man spiller høyt om man har dårlig batteri etc...

Skrevet

Hva slags Clarionspiller har du? Litt rart at det ikke er remote på den. Er der linjeutganger?

Skrevet

Enig Mr.Stream, dette høres snodig ut, min spiller har riktignok ikke linjeutganger, men remoten, A BLUE WIRE, er der.

Er ikke ISO-koblingen din som ikke er helt oppegående, eller er remoten en annen farge? *gruble gruble*

Skrevet

hørtes fa.. så rart ut! er d linje utgang på den er d remote! men d står nu ikke d akurat, men du bruke den som skal til elektrisk antenne! eller du koble den på remoten fra tenninga! er også en mulighet, besre d en å begynne å rase me baklysan!

SOM SAGT MAN SKAL IKKE BYGGE BIL ETTER STEREO, MEN STEREO ETTER BIL SPØR DU MÆ!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...