Saltkjelen Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Hovedlykter med orange blinklys til E39 selges. Har stått på en 97 520i og ble byttet grunnet overgang til 01. facelift. Alt fungerte da jeg byttet for 2-3 år siden. Har ingen mulighet for å sjekke om alt fungerer nå, siden jeg ikke har E39 lengre, men de har stått lagret tørt og varmt i garasje siden de ble byttet. Lyktene bruker for mye plass, så disse må bort idag eller helga. Her er det gode muligheter for å skaffe seg billige lykter selv om disse lyktene ikke er svært ettertraktet idag siden det nå er hvite blinklys og angel-eyes.. Pris: Bud ønskes. Alt mottas. (Kjøres på dynga i helga hvis ingen kjøper de) kontakt: 950 23 728 / PM
-Anders- Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Er dem blasse i glasset? mye skal du ha evt?
Saltkjelen Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Nei, altså. De ligger i garasjen, så jeg kan ta en titt på de etterpå og sende deg noen bilder. Jeg mottar bud. Har ingen pris.
-Anders- Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 trenger egentlig bare glassene! kan by deg 200 for lyktene
Saltkjelen Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Det er greit Kææks. Du kan få de for 200kr. Men jeg skal som sagt sjekke opp dette når BMW`en kommer hjem. De ligger visst i BMW`en og ikke i garasjen..
-Anders- Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 ok! er de fine i glasset så ta jeg dem hvertfall. når er bmwn hjemme igjen da?
Saltkjelen Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Den som har den er på jobb til kl 15, så den er nok ikke hjemme så lenge etter det.
-Anders- Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 åja, den kommer hjem idag ja=) trodde den kanskje var på lakkering or something jeg! Kan ikke du ringe meg når du har sett på dem a? eller sms`e.. Så kommer jeg å henter dem evt. 913 90 544
Saltkjelen Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Det skal jeg gjøre. Vi snakkes. solgt til Kææks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå