Hanzo/// Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Ja pen bil du har. Kler godt de felgene også. Hvor har du fått tak i det rattet ditt ?
Steffan C Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Nydelig bil igjen Paulsen . Her stemmer alt, utenom den potta...
marius paulsen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 hehe potta skal bort! eneste grunnen til at den er på er at koed sendte meg feil og jeg skulle på treff så jeg måtte bare montere den!
marius paulsen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 Ja pen bil du har. Kler godt de felgene også. Hvor har du fått tak i det rattet ditt ? rattet er orginalt og vil du ha det så kan vi nok bli enige om noe iløpet av sommeren! skal ha m5 rattet
Steffan C Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 hehe potta skal bort! eneste grunnen til at den er på er at koed sendte meg feil og jeg skulle på treff så jeg måtte bare montere den! Regnet faktisk med at den var en midlertidig løsning. Du styler alltid BMW'ene riktig \:D/
marius paulsen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 hehe potta skal bort! eneste grunnen til at den er på er at koed sendte meg feil og jeg skulle på treff så jeg måtte bare montere den! Regnet faktisk med at den var en midlertidig løsning. Du styler alltid BMW'ene riktig \:D/ takk takk er jo en smule pen den stasjonsvogna di også har litt lyst på e34 igjen en gang! har en plan om hvordan den perfekte skal se ut! dere søringer skulle jo tatt dere en tur oppover på på sommertreffet på acr slik at vi kunne hatt en skikkelig bimmers stand dær!
Hanzo/// Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Ja pen bil du har. Kler godt de felgene også. Hvor har du fått tak i det rattet ditt ? rattet er orginalt og vil du ha det så kan vi nok bli enige om noe iløpet av sommeren! skal ha m5 rattet Det kan vi godt gjøre.
marius paulsen Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 da var rh felgene solgt bbs ch felger i 8,5 og 10*19 med 245 og 265 uniroyal rainsport innkjøpt!
sLQvdal Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 bbs ch i 10x19" bak! dette må jo bare bli rått marius:) har dere lagt ut noen prosjekttråd på 325tic prosjektet deres foresten?
marius paulsen Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 blir fint ja! 325en er vi ikke helt sikker på hva vi skal gjøre med,mulig vi setter den istand og selger den og kjøper en m5 istede! vi sliter med å finne tid til den! driver å overhaler motoren nå! blir ikke noe prosjekttråd på den tror jeg
sLQvdal Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 jaok, m5 med sugemotor på over 300hk kan jo fort bli spennanes, men dåkker blir å bruk e36`en på sommertreffe ja?
marius paulsen Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 jepp turbo eller ikke så er no planen å kjøre på acr i sommer også
marius paulsen Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 da var senkeskåler montert! men synes fremdeles ikke høyden ble bra så det er vel bare å kjøpe justerbart(selv om jeg ikke har lyst)
marius paulsen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 er ikke skjedd så mye nytt siden sist men har fått byttet til meg m5 bremser som skal pusses litt opp og monteres i vinter. iløpet av vinteren komer det til å skje litt småtteri som helakkering,justerbart senk,eisenmann,nye innerskjermer forran,nytt ratt,nye interiørlister++++ og kanskje nye felger. dette er foresten det som har tatt all vår fritid siden juni:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå