Gå til innhold

mr paulsens 5 serie.(oppdatert med nye bilder 9 januar)

Anbefalte innlegg

• Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hehe potta skal bort! eneste grunnen til at den er på er at koed sendte meg feil og jeg skulle på treff så jeg måtte bare montere den! :wink:

Regnet faktisk med at den var en midlertidig løsning. Du styler alltid BMW'ene riktig \:D/

Skrevet
hehe potta skal bort! eneste grunnen til at den er på er at koed sendte meg feil og jeg skulle på treff så jeg måtte bare montere den! :wink:

Regnet faktisk med at den var en midlertidig løsning. Du styler alltid BMW'ene riktig \:D/

takk takk :wink: er jo en smule pen den stasjonsvogna di også :) har litt lyst på e34 igjen en gang! har en plan om hvordan den perfekte skal se ut! :twisted: dere søringer skulle jo tatt dere en tur oppover på på sommertreffet på acr slik at vi kunne hatt en skikkelig bimmers stand dær!

Skrevet
Ja pen bil du har. Kler godt de felgene også. Hvor har du fått tak i det rattet ditt ?

rattet er orginalt og vil du ha det så kan vi nok bli enige om noe iløpet av sommeren! skal ha m5 rattet :wink:

Det kan vi godt gjøre.

Skrevet

blir fint ja! 325en er vi ikke helt sikker på hva vi skal gjøre med,mulig vi setter den istand og selger den og kjøper en m5 istede! vi sliter med å finne tid til den! driver å overhaler motoren nå! blir ikke noe prosjekttråd på den tror jeg :wink:

• 4 months later...
Skrevet

er ikke skjedd så mye nytt siden sist men har fått byttet til meg m5 bremser som skal pusses litt opp og monteres i vinter.

iløpet av vinteren komer det til å skje litt småtteri som helakkering,justerbart senk,eisenmann,nye innerskjermer forran,nytt ratt,nye interiørlister++++ og kanskje nye felger.

dette er foresten det som har tatt all vår fritid siden juni:

husflytt3_174793e.jpg

husflytt2_174791e.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...