caaatooo Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Kjempepen E39 du har, mye "riktig" som er blitt gjort her! Jeg kan være enig i at RH AC Schnitzer kopiene er kjedelige felger, men de er like fullt svært kledelige på BMW'er - særlig på E39. Du hadde fått et helt annet inntrykk dersom du hadde hatt en grovere senk på bilen...
marius paulsen Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 det har du nok rett i! men blei aldri helt gla i dem.derimot elsker jeg mine bbs ch felger.desverre må jeg selge dem pga at jeg er forelsket i noen andre felger! biler er egentlig noe dritt.koster iallefall mye penger.. disse felgene skal jeg ha til våren i 8,5 og 10*19.blir 245 og 275 dekk! har fått eg god pris fra bjørn ellingsen på disse å håper å få kjøpt de i januar.. har også meldt meg på gruppekjøpet på eisenmann.
marius paulsen Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Pen bil!Solgt felgene?Sende pris på PM?? har sendt deg en pm.
marius paulsen Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 ja da var det på tide med en liten oppdatering igen. gs var vist utsolgt for fk! men nå ligger det faktisk et sett med bilstein pss9 i posten så jeg er ikke så lei meg for fk settet. må vel bli en bra oppgradering. tok også noen mobilbilder av bilen min i dag når det endelig var bart ute slik at man kunne ta seg eg kjøretur på sommerdekk kvaliteten er desverre så som så men man ser no hvilken bil det er iallefall. legger også med et par bilder av grunnen til at det har vært lite skruing i det siste sag vs marius.sag leder 1-0
marius paulsen Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 saging av parkett med en slik hvordan det skjedde er jeg faktisk ikke sikker på.trur den ene parkett biten var på tur i gulvet å så strakk jeg bare ut hånden får å ta imot den og vips var rommet fullt av blosprut. fordelen var jo at jeg fikk ta juleferie i ett par mnd.bakdelene er at alle senene i fingeren inkludert senefestene ble borte.ikke så bra når man er anleggsmaskinfører.
marius paulsen Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 var faktisk ikke SÅ vondt heller overaskende nok. men mye vondt i ettertid da.sitter en stål nagel igjennon nå for å holde den på plass.
Spiff Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 huff, det så ikke noe gøy ut, håper det går bra med jobben i hvertfall
Dan Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Synd med fingeren. Fikk vondt bare av bildet Bilen kledte felgene meget godt. Utrolig pent
Gjest Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Hehe.. DU må jo va førsekti når du saga:p bi kanskje e#) på meg igjenn no:) va så uheldi å få en prøvetur i remy sin bil; så d e veldi sannsynli at d bli handel;)
marius paulsen Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Hehe.. DU må jo va førsekti når du saga:pbi kanskje e#) på meg igjenn no:) va så uheldi å få en prøvetur i remy sin bil; så d e veldi sannsynli at d bli handel;) tøft så da kan vi stille med mange e39 på 1 mai treffet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå