Gå til innhold

mr paulsens 5 serie.(oppdatert med nye bilder 9 januar)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempepen E39 du har, mye "riktig" som er blitt gjort her! 8) Jeg kan være enig i at RH AC Schnitzer kopiene er kjedelige felger, men de er like fullt svært kledelige på BMW'er - særlig på E39. Du hadde fått et helt annet inntrykk dersom du hadde hatt en grovere senk på bilen... :)

• Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det har du nok rett i! :wink: men blei aldri helt gla i dem.derimot elsker jeg mine bbs ch felger.desverre må jeg selge dem pga at jeg er forelsket i noen andre felger! biler er egentlig noe dritt.koster iallefall mye penger..

disse felgene skal jeg ha til våren i 8,5 og 10*19.blir 245 og 275 dekk!

tgl9h6zjcf9mowuarqso.jpg

har fått eg god pris fra bjørn ellingsen på disse å håper å få kjøpt de i januar..

har også meldt meg på gruppekjøpet på eisenmann.

• 2 weeks later...
Skrevet

ja da var det på tide med en liten oppdatering igen.

gs var vist utsolgt for fk!

men nå ligger det faktisk et sett med bilstein pss9 i posten så jeg er ikke så lei meg for fk settet. må vel bli en bra oppgradering. :wink:

tok også noen mobilbilder av bilen min i dag når det endelig var bart ute slik at man kunne ta seg eg kjøretur på sommerdekk :wink: kvaliteten er desverre så som så men man ser no hvilken bil det er iallefall.

legger også med et par bilder av grunnen til at det har vært lite skruing i det siste

:lol:

sag vs marius.sag leder 1-0

7kc4ciy783vdk1ume9pv.jpg

nrjg8vh91ri2efu3lqrj.jpg

6qygoqtaos3tldfdvjh9.jpg

lwuo6v8vjprlpiecslh2.jpg

z5h1yejomirf8cl4p1ew.jpg

Skrevet

saging av parkett med en slik 443072_DW701.jpg:wink:

hvordan det skjedde er jeg faktisk ikke sikker på.trur den ene parkett biten var på tur i gulvet å så strakk jeg bare ut hånden får å ta imot den og vips var rommet fullt av blosprut. :roll:

fordelen var jo at jeg fikk ta juleferie i ett par mnd.bakdelene er at alle senene i fingeren inkludert senefestene ble borte.ikke så bra når man er anleggsmaskinfører.

Skrevet

Hehe.. DU må jo va førsekti når du saga:p

bi kanskje e#) på meg igjenn no:) va så uheldi å få en prøvetur i remy sin bil; så d e veldi sannsynli at d bli handel;)

Skrevet
Hehe.. DU må jo va førsekti når du saga:p

bi kanskje e#) på meg igjenn no:) va så uheldi å få en prøvetur i remy sin bil; så d e veldi sannsynli at d bli handel;)

tøft så da kan vi stille med mange e39 på 1 mai treffet! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...