Citrus Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 kondulerer, håper det ordner seg med både hus og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 da har jeg bestillt alle slitedeler i forstillinga slik at bilen blir i toppform når jeg får på bilstein senken. dette blir nok montert i slutten av mnd da jeg nå begynner å bli bedre i hånden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Kjempefin bil! Hvordan går det med fingeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 fingeren er blitt bedre men blir nok aldri heelt bra. men jeg kan iallefall skru litt snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Hadde en lik episode jeg også, bare at da fikk jeg noe på fingeren, og halve fingeren falt av. Men har den fremdeles Kommet noe lengre på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 har ikke skrudd noe på denne enda.har fått ihop banebilen istede. men har nå fått ALLE slitedeler i forstillingen.powerflex der det gikk ann. har også bestillt endel saker og ting som får bli en overaskelse til senere. skal også bestille 2cm spacere til forran og 12mm spacere til bak. dette skulle gi en ganske tøff look. felgene er 10X19 med et 20 bak.skal se om jeg får på 275 dekk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 noen bilder av en litt vår skitten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 noen av di tingene som er kommet til bilen..har mer på lager og mer er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 da var hella facelift baklykter innkjøpt! kjøpte også nye sideblinklys da de gamle var begynt og bli litt slitene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Fy faen, du må få på pss9 sette med en eineste gang! En kompis av meg har det på sin e39, og når vi hadde fått skrua det heilt ned å stilt det inn på nivå 1 så va det ut å test.. Eg va sekker på at det sku bær rett på skogen i første svengen, men biln hang jo som en sugekopp overalt! Va ikke anntydninge tel slepp nån plassa enda det vart satsa godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 ja da var bilen senket forran.bak får bli i morgen. kan trygt si at bilen ble hard.byttet også alle slitedeler i forstilling. har bestilt 4 rørs eksos nå. har også kjøpt : 15mm spacere med bolter for montering forran. intriørlister i alu med girkule. nye innerskjermer forran. vannpumpe termostathus termostat viskose kopling di sistnevnt delene er bare for sikkehetskyld. er også bestillt inspection 2 +bytte av olje på gir og diff. blir også tatt en 4hjuls kontroll siden spissingen ble en smule feil etter overhalingen av forstillinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hvor hadde du planer om å kjøpe nye interiørlister mr. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 har kjøpt hos koed.har fått dem også men har ikke hatt tid å montert enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hvor mye penger har du brukt på denne bilen samlet sett? Synes det er hæli' å lese at du handler så mange sett gromhjul og gromdeler til den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 hehe.vil helst slippe å tenke på hvor mye jeg har brukt på den. kunne nok greit ha kjørt e60 nå for å si det sånn. er litt sykelig opptatt av å få bilen til å se bra ut.feks på felgfronten blir jeg aldri fornøyd.. synes felgene jeg har nå er fryktelig kjipe.ellers så begynner jeg å bli fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå