jornab Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Får ingen E-39 utenom M5 med diff-brems. Du kan sette på en komplett M5-bakaksel, men da må du også bytte halve bilen for å få dette til å passe. Hvis du ikke "mekker" noen fester. Er enig at 4-rør er rått på E-39. Vet om en her i byen som har det på en 540. Vannvittig rå lyd av den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 hær har det ikke skjedd så mye enda da jeg er bortreist på jobb men har no fått bestilt meg ny orginal cd veksler med alle fester og deksel! kabelen ligger jo allerede dær i begynnelsen av neste mnd kommer jeg til å bestille m5 stylingen! gleder meg! anngående m5 diff så skal den være "bolt on" men man må vist bytte drivakslinger og mellom aksling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkTower Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Blir nok en fet bil dette ja! Har litt lyst å smekke kompressor på min 325 og... Men det blir nok ikke enda med tanke på den fine lille prislappen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 tja det er jo ganske billige hester da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 monterte foresten cd veksleren i går! flott å ikke bare ha kassett spiller lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Kult prosjekt.. Blir kult og følge med fremover Men hvorfor "bare" 17"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 17" er vel stort nok på vinter felg! blir 19" på sommerdekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 da var dekk bestilt,ble bridgestone noranza 225/45-17! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 hva skal du gjøre med de felgene som sto på før da? (dem på bildene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 hva skal du gjøre med de felgene som sto på før da? (dem på bildene) de kan du sikkert få kjøpe billig av han hvis han ikke har solgt de allerede:) jeg kan sjekke det opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 ja her har det vert stille en stund pga hus kjøp og oppussing! men det begynner jo å nærme seg sessong nå så derfor har jeg gjort litt innkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 ja her har det vert stille en stund pga hus kjøp og oppussing!men det begynner jo å nærme seg sessong nå så derfor har jeg gjort litt innkjøp! Blei ikke helt klok på dette innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 ja her har det vert stille en stund pga hus kjøp og oppussing!men det begynner jo å nærme seg sessong nå så derfor har jeg gjort litt innkjøp! Blei ikke helt klok på dette innlegget ikke eg heller men jeg jobber med saken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 20" felger med 255 dekk bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 alcantara interiør fra en 2002 525m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå