Dirty Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 hvem sin bmw kjørte dere med på slutten der? min bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 hehe ja, bra tidsfordriv det der. forutenom traktorkunnskapene er det ingenting å klage på vi kan jo legge til at en hydrolikk slange var gåen så var helt jævli å styre heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 hvem sin bmw kjørte dere med på slutten der? min bmw DET VAR IKKE DIN BMW. Jeg vet hvilken BMW dere kjørte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 neivell ? det var en m3 på imesletta men min resten! så ædda bædda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 neivell ? det var en m3 på imesletta men min resten! så ædda bædda Hehehe, kunne ikke holde meg.. Måtte bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Haha Jævlig bra. Stakars aUdaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 jævla bønder:P:Pså søte dere er spesielt du kim:D hehehe og jaggu var ikek aksel si kjerre med og med mine bakdekk:P... hallo!! dere spurte ikke om jeg ville være emd en gang... jeg kan oxo spinne ringer:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 hehe tøft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 hahaha gjøss gutter,, va er d jeg ikke for med meg i mandal da kan jo snart lage en film med min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 jævla bønder:P:Pså søte dere er spesielt du kim:D hehehe og jaggu var ikek aksel si kjerre med og med mine bakdekk:P... hallo!! dere spurte ikke om jeg ville være emd en gang... jeg kan oxo spinne ringer:P Hehe, Christer. Skal ringe deg neste gang,men nå må du få kjøpt deg en 1500 kroners bil du au.Så får vi igang noe galmanns kjøring oppi dalen på hei veiene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hahaha gjøss gutter,, va er d jeg ikke for med meg i mandal da kan jo snart lage en film med min bil Hehe,må ha motor for å lage film Du må få den igang og ta en tur til dalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 arti! nice sang,laster den ned no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 hehe er kos sang det ;() Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 hahaha gjøss gutter,, va er d jeg ikke for med meg i mandal da kan jo snart lage en film med min bil Hehe,må ha motor for å lage film Du må få den igang og ta en tur til dalen hehe noe galskap skal vi da greie å gjøre uansett:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå