Anni85 Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 er det noen som har meninger om BMW E46 (01-04) COMPACT??? kjører sjøl en comp. e46, 03 mod. som jeg er utrolig fornøyd med er jo i motsetning til e36, en bil med samme standad som ordinær 3 serie. samme dashbord, understell etc. ingen billige kompromiss løsninger som på forgjengeren. men kanskje litt sært design?? ihvertfall ganske spesiellt.. eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 med rette fargen og utstyr og felger er nye typen compact fin bil men som du seier så er det en litt sær bil, og her i norge kjøper en ka naboen har. Det kan vel forklarast utifra salgs talla ifra lokale bmw forhandleren her, 3 stk e36 solgt ny 0, nye typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 jeg har sett utallige filmer av e46 der de har svakhetet. har vært et par av de her på forumet også.. den compacen har jeg ikke sansen får. men smaken er som baken.. men at e46 er så mye bedre en e36 vil jeg da ikke si. selv om de har mer fansy stach som kan gå i stykker ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 E46 Compact er noe sær ja, spesiellt design. Min mening er at E36 Compact er mye mer gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 E46 Compact er noe sær ja, spesiellt design. Min mening er at E36 Compact er mye mer gjennomført. E46 Compact er bare en alminnelig E46 uten rumpe inkl. en sær front. E36 Compact derimot er en spesiell konstruksjon der bakvognen er E30 og fremvognen er E36. Interiøret er i tillegg en interessant blanding av både E30 og E36. De billigste variantene av E36 Compact har etter min mening imidlertid et mindre elegant interiør med bl.a psyko farger på setetrekket og sidepaneler. Jeg hadde ikke sagt nei takk til en E46 325ti... eller en pent brukt E36 323ti... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Heheh, skal hvertfall forsikre om at jeg ikke har noen psycho farger i min Helsvart interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Heheh, skal hvertfall forsikre om at jeg ikke har noen psycho farger i min Helsvart interiør Det var godt å høre... ... Jeg har imidlertid observert noen modeller med f.eks et mørkt lilla interiør og andre med et spraglende lysegrønt interiør, men det er kanskje spesialmodeller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Fredrik: Da kan jeg jo få tilby min til deg å da, du er vel snart den siste her på forumet. hehe. Min e36 er pent brukt.. Greit nok at det ikke er 323ti, men dog. Og jeg har rødt skinn, så det er vel heller ikke så psyko.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Fredrik:Da kan jeg jo få tilby min til deg å da, du er vel snart den siste her på forumet. hehe. Min e36 er pent brukt.. Greit nok at det ikke er 323ti, men dog. Og jeg har rødt skinn, så det er vel heller ikke så psyko.. Hehehe... takk for tilbudet, men ellers takk. Jeg har som kjent en E91 i kikkerten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg har som kjent en E91 i kikkerten... Når vi først er inne på den nye 3-serien, så prøvekjørte jeg den nye 325ci`n med automat i dag, og den imponerte stort. Har aldri vært så begeistret for automat, men denne fungerte vedig bra! 325 motor`n og automat må være den perfekte kombinasjonen i en familiebil, så det er bare å bestille Fredrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Når vi først er inne på den nye 3-serien, så prøvekjørte jeg den nye 325ci`n med automat i dag, og den imponerte stort. Har aldri vært så begeistret for automat, men denne fungerte vedig bra! 325 motor`n og automat må være den perfekte kombinasjonen i en familiebil, så det er bare å bestille Fredrik! Ja... den nye E90/91 325i er en fantastisk fin bil (både med og uten automat)... motoren er uten tvil en av BMW´s fineste... ... Jeg har imidlertid lyst til å prøvekjøre den nye 325d når den kommer... altså før jeg bestiller en ny bil. I tillegg sirkulerer det rykter om en kommende 320i (N42B20) med turbo... livet er vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 E46 Compact er noe sær ja, spesiellt design. Min me ning er at E36 Compact er mye mer gjennomført. Hei! hva mener du egentlig med at com e36, er mer gjennomført enn com e46? jeg vil jo si det stikk motsatte com. e36 var jo en nøyaktig kopi av standard e36 series karosseri, med unntak av rompa som var borte, men med billigere løsninger under skallet. feks: simplere dashbord enn restrerende 3 serie, et enklere understell samt en bakaksel som stammer fra tidlig 80 talls BMWer. med compact e46 er det jo stikk motsatt. et helt særegent karosseri, men med med fullverdige komponenter, lik restrerende 3- serie. eneste forskjellen så vidt jeg vet, er dårligere støy isallasjon og litt vassere styring(mer go-cart) i forhold til standard 3-serie . når det er sagt behøver det jo ikke være noe negativt at en bil som compact skiller seg ut med feks andre komponenter enn standard den skal jo skille seg ut! men er ikke alltid kult å være den som kjører "billig" bmw. så sånn sett mener jeg at e46 ikke har det billigpreget som e36, så kan man jo alltid diskutere smaken på design.. er jo som baken men lurer fælt på hva du mener med mer gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hei broder. Har selv en E46 '03 Compact og stortrives med den. Selv om trynet på bilen kan diskuteres, så hjelper det godt på utseende med ///M-Tech styling. Med full M-tech pakke, ligger den som støpt på veien. Hadde sikkert vært bedre med noen hundre hester til under panseret, men som min første BMW, så får vi skaffe hester senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Heheh, skal hvertfall forsikre om at jeg ikke har noen psycho farger i min Helsvart interiør samme her når vi er inne på saken så synest jeg e36 er mye penere enn e46 compacten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hei broder. Har selv en E46 '03 Compact og stortrives med den. Selv om trynet på bilen kan diskuteres, så hjelper det godt på utseende med ///M-Tech styling. Med full M-tech pakke, ligger den som støpt på veien.Hadde sikkert vært bedre med noen hundre hester til under panseret, men som min første BMW, så får vi skaffe hester senere. er det ikke mulig og bytte ut fronten med en vanlig pen e46 fromt da?? de lyktene er jo ikke akk tiltrekkende da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå