jcvold Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 i skrivende stund ligger jeg på et hotellrom i New york,jeg har flytta til USA for å gå på flyskole i south carolina.jeg kjøper kansje en billig bimmer her borte,og satser på å fortsatt være aktiv på forumet mye bimmers fans her i statene og,siden det er mangen å se.det første som møtte meg her i NY var en nydelig e46 M3 cabrio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Passer det å gratulere? Jaja, jeg gjør det uansett! Hvordan er følelsen da? Sommerfugler i magan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 hæ? lager bmw fly? Det her må jo være drømmen, flyskole og "billige"? bimmere? hvordan er prisene i USA? Hva slags fly-sertifikat skal du ta? Grattis hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 hæ? lager bmw fly? Det her må jo være drømmen, flyskole og "billige"? bimmere? hvordan er prisene i USA? Hva slags fly-sertifikat skal du ta? Grattis hvertfall! tenkte eg skulle spandere ca 45.000 kr på en bil,og for det får man en 97` e36 328IS.skal ta ATPL,på passasjerflygning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Gratulerer, jeg vil også bort fra molbolandet norge :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Gratulerer, jeg vil også bort fra molbolandet norge :\ Så ille er det heller ikke i Norge, men jeg tror at jeg med tanke på dagens regjering i Norge langsomt hadde gått på veggen hvis jeg hadde bodd i Norge. Heldigvis er det borgerlige regjeringer i både Danmark og Sverige... og det føles ganske komfortabelt... Lykke til i USA jcvold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Du går jo samme skole som jeg har planlagt og gå! Lykke til da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 tenkte eg skulle spandere ca 45.000 kr på en bil,og for det får man en97` e36 328IS.skal ta ATPL,på passasjerflygning. For den prisen får du også en E38 7er.. Fant opptil flere da vi hadde planer om å flytte over. Desverre ser det ut for at det blir vanskelig de nærmeste 1.5 årene, siden jeg har fått meg kontraktsfestet jobb her hjemme til juni 2008. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Du går jo samme skole som jeg har planlagt og gå! Lykke til da ! å? bare å komme.ja det er mye so er annerledes her borte.skal kjøpe bil snart.er jævlig mange til salgs her,men mye skrot.og flotte veier og.kjørte fra myrtle beach flyplassen til skolen,det er ca 20 min,troe det var 2 svinger på veien.men skal være forsiktig og.tok drosje til "hooters" i går kveld,og da var det 2 bilulykker på veien.så jeg tror jeg går for en tysk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 fant en 740li på nettet for 7000$.ikke noe å si på det http://www.autotrader.com/fyc/vdp.jsp?c ... cardist=91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 vil ha sånne priser i norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 45.000,- for en 97' 328IS ja...og her hjemme får du kanskje en 93 316I... Hvor er logikken? Gratulerer, og lykke til while chasing the american dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 USA er arti å oppleve det.. Bodde der i 9mnd'er, når jeg var 13 Har ett par kompiser som går flyskole i USA, lurer på om det er i South Carolina dem går.. Roy og Stian fra Narvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jonte: Nei, vi går på skole i Daytona Beach, Florida Er akkurat ferdig med alle sertifikat nå, så vender hjem til norge om et par uke. Er drittlei dette landet for å si det mildt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå