Gå til innhold

da var jeg flytta til USA

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

i skrivende stund ligger jeg på et hotellrom i New york,jeg har flytta til USA for å gå på flyskole i south carolina.jeg kjøper kansje en billig bimmer her borte,og satser på å fortsatt være aktiv på forumet :)

mye bimmers fans her i statene og,siden det er mangen å se.det første som møtte meg her i NY var en nydelig e46 M3 cabrio :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hæ? lager bmw fly? :P

Det her må jo være drømmen, flyskole og "billige"? bimmere? hvordan er prisene i USA?

Hva slags fly-sertifikat skal du ta?

Grattis hvertfall! :D

tenkte eg skulle spandere ca 45.000 kr på en bil,og for det får man en

97` e36 328IS.skal ta ATPL,på passasjerflygning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, jeg vil også bort fra molbolandet norge :\

Så ille er det heller ikke i Norge, men jeg tror at jeg med tanke på dagens regjering i Norge langsomt hadde gått på veggen hvis jeg hadde bodd i Norge. Heldigvis er det borgerlige regjeringer i både Danmark og Sverige... og det føles ganske komfortabelt... :D

Lykke til i USA jcvold... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte eg skulle spandere ca 45.000 kr på en bil,og for det får man en

97` e36 328IS.skal ta ATPL,på passasjerflygning.

For den prisen får du også en E38 7er.. Fant opptil flere da vi hadde planer om å flytte over. Desverre ser det ut for at det blir vanskelig de nærmeste 1.5 årene, siden jeg har fått meg kontraktsfestet jobb her hjemme til juni 2008. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går jo samme skole som jeg har planlagt og gå! :D

Lykke til da ! :D

å? bare å komme.ja det er mye so er annerledes her borte.skal kjøpe bil snart.er jævlig mange til salgs her,men mye skrot.og flotte veier og.kjørte fra myrtle beach flyplassen til skolen,det er ca 20 min,troe det var 2 svinger på veien.men skal være forsiktig og.tok drosje til "hooters" i går kveld,og da var det 2 bilulykker på veien.så jeg tror jeg går for en tysk bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...