Gå til innhold

da var jeg flytta til USA

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

johjoa: Man trenger ikke Generell studiekompetanse for å ta flysertifikat i usa. Men hvis du tar utdannelsen gjennom en skole i Norge, f.eks NEAR eller LFS, så er det en fordel, spesielt med tanke på studielån til konverteringen. Men noe direkte krav om det er det ikke

jeg går gjennom NEAR

Samme skule som eg og jonas her på forumet går det (ppl-a) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du bor i usa men skal ha bmw? kjøp deg en 67-69 camaro så har du den perfekte bilen :D

men det er jo sinnsykt mye og velge mellom når man ser på prisene der borte

fine motorveier mellom NJ og NY :D sist jeg var i NY så var det 5mil kø på 4felts motorvei på vei inn til NY :D glad vi kjørte i motsatt vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

near-as? Hva hendte med wide-ass eller tight-ass? :)

Fra spøk til "alvor": bmw er vel rimelig "dyrt" der borte? Får jo fete mustanger og corvetter med plenty power ganske rimelig? Finnes vel knapt en sving i hele usa, så det er vel muskler som gjelder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dert har du rett i ,kun beine veier.men er mange mustanger og pontiac grand prix å få tak i,men er mye skrap og.vil ha en bmw med registerkjede så jeg veit hva jeg går til.

egen tråd om bilen cab`en :http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=331170#331170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...
i skrivende stund ligger jeg på et hotellrom i New york,jeg har flytta til USA for å gå på flyskole i south carolina.jeg kjøper kansje en billig bimmer her borte,og satser på å fortsatt være aktiv på forumet :)

mye bimmers fans her i statene og,siden det er mangen å se.det første som møtte meg her i NY var en nydelig e46 M3 cabrio :D

forresten... kjenner du en kar som heter marius som går på flyskole der borte..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. har tenkt å søke på samme skole til neste år.. må vente litt da jeg skal selge huset mitt da slik at jeg får litt cash.. vet du om det er noen øvre alder for søkere. er blitt 30 år desverre. skrev til skolen og spurte om det men fikk aldri noe svar... takker og lykke til i usa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. har tenkt å søke på samme skole til neste år.. må vente litt da jeg skal selge huset mitt da slik at jeg får litt cash.. vet du om det er noen øvre alder for søkere. er blitt 30 år desverre. skrev til skolen og spurte om det men fikk aldri noe svar... takker og lykke til i usa.

Oki,nei det er ikke en øvre aldersgrense tror jeg.det går en kar i klassen under meg som er 38 år,så bare å komme!

pensjonsalderen hos SAS tror jeg er 58 år,så du får ca 24-25 år i arbeidslivet etter utdanninga.

ta kontakt før du kommer over da! har du foresten hvert i ålesund å tatt opptaksprøve? det kan du gjøre intil 2 år før du reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...