Ole@Automote Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg tenkte jeg skulle bestille meg ett ferdig velte bur til min BMW e30 M3. Må finne ut hva de heter på tysk sånn att jeg kan søke litt på nett etter leverandører av sånt utstyr På engelsk så blir det vel noe sånt som roll cage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 quote fra www.freetranslation.com : Rollen Sie Käfig Skål og god natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 den oversetteren funka dårlig hva kaller tyskerene velte bur er fortsatt spørsmålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Überrollbügel... eller Metallrohrgitter-Konstruktionen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Fredrik du må være ett levende leksikon du veit jo nesten alt har jeg intrykk av Tusen takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå