Gå til innhold

Hanskerom list i Aluminium, M-tech - Selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere er intressert i lik list som Jonte solgte kan jeg få tak i slike,både med ///M logoen og AC Schnitzer logoen. ;)

De jeg selger er da nye,og jeg sender kjapt! ;)

Send PM hvis du er intressert! ;)

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hadde det der skjedd med meg "ChrZZ" og eg hadde full peiling på kor han budde henne, hadde han fått eit lite besøk.. Er ikkje noko meir å seie om sånne idioter!

Skrevet
Hadde det der skjedd med meg "ChrZZ" og eg hadde full peiling på kor han budde henne, hadde han fått eit lite besøk.. Er ikkje noko meir å seie om sånne idioter!

hehe. joa ;) Men vi snakker en god avstand da. Er vel.. nesten 2000km unna meg ;)

Skrevet
Hvis dere er intressert i lik list som Jonte solgte kan jeg få tak i slike,både med ///M logoen og AC Schnitzer logoen. ;)

De jeg selger er da nye,og jeg sender kjapt! ;)

Send PM hvis du er intressert! ;)

Kan du skaffe i carbon også? :wink:

Skrevet

Kjøpte ei bakrute til cab'en min av han tidligere,tok veldig lang tid å få den. Vart en smule skeptisk ettersom eg hadde overført penger til han på forskudd,men fikk tak i navnet på han og adressen og sa at eg kom til å besøke han om ruta ikkje dukker opp. Køyrer trailer så eg hadde nok passert der en gang,hehe :wink:

Men som sagt så fikk eg den etter ei lang stund,var sjelden eg fikk svar på pm.

Men så solgte eg han eit deksel til baklykta mi for 50kr,og avtalen var at han skulle sette inn 100,- på konto for dekselet og frakta. Viste seg at frakta kom på 114,- og ba om dei resterande dinarosen bli sett inn på konto. Ha verken fått svar eller pengene.

Greitt nok et lite beløp,men eg gikk jo i tap og det er prinsippet som gjelder!! Så noken positiv opplevelse har eg vel ikkje hatt.

Har solgt nesten heile cab'en min i deler og trur alle(?) er fornøgde(håper eg :wink: )....

Skrevet
- MaRe -: Har du svarte, blanke lister med m-logo på evt?

Hmm,desverre. :(

Men er ikke værre en og maskere M-tech logoen og få en lakkerer til og lakke den sort blank el hvilken farge du vil det. ;)

Diisse jeg får tak i:

M_CONSOLE_TRIM_BMW_E36_ALUMINUM_A.jpg

AC_CONSOLE_TRIM_BMW_E36_ALUMINUM_A.jpg

ALP_CONSOLE_TRIM_BMW_E36_ALUMINUM_A.jpg

HAM_CONSOLE_TRIM_BMW_E36_ALUMINUM_A.jpg

Beklager OT her,noe mere dere lurer på så sedn meg en PM. ;)

Skrevet
Kjøpte ei bakrute til cab'en min av han tidligere,tok veldig lang tid å få den.

Det er vel ikke akkurat som en privatperson har masse stæsj på lager... og det kan ta tid å få ting fra ebay noen ganger :wink:

Skrevet
Rart ingen admin eller mod har svart her inne...?

Hvorfor er det rart? Hva vil du vi skal svare? "Ta det med ro, pappa er her, alt skal ordne seg"?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...