Gå til innhold

Route 66! Forslag til bil?

rottert
 Share

Anbefalte innlegg

Har planer om ta route 66 turen igjennom usa før sommeren sammen med samboeren.

Er litt usikker på hvordan bil vi skal leie. Det optimale hadde selvsagt å leie en BMW, men når man først skal ta den turen må vi vel kjøre løpet ut å kjøre amerikansk.

Funderer på om vi skal leie en 60/70talls flak av cab eller annen muskelbil, eller kanskje rett og slett en 06 mod mustang, suburban eller.no sånt.

Hva ville du ha kjørt?

Noen på forumet her som har kjørt gjennom USA kanskje? Jeg har hvertfall aldri vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville definitivt prøvd å fått tak i en av disse:

http://www.dodge.com/autoshow/charger/

Den bilen der er bare så usansynlig badass! Så en reportasje om den på Motors tv (fransk bil/motorsport kanal). Utrolig frekk bil! 8)

EDIT: Må selvølgelig være SRT8 versjonen med 6.1L V8 og 425 hester samt 600nm+(husker ikke nøyaktig, men tror ikke man skal mangle moment i den motoren nei) :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte forslag. Frister like mye alle sammen. Trenger hvertfall ikke å tenke på drivstoffsforbruk når man er nordmann i statene :) Bli hvertall 60/70talls eller bil fra 05/06.

Trur jeg må gjøre ting litt lettere ved å skifte bil på halveien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp et amerikansk gammelt flak av en cabriolet. En slik svær noen å 70 modell. Caddi kanskje. Hehe.

Sikkert så billige der borte at du bare kan dumpe den etterpå.

Javisst!

Trenger bare å ta med en pakkningsplate med skjæreutstyr, en haug med simringer i alle mulig dimensjoner, komplett reservestyresnekke, girkasse etc og en haug med verktøy :lol: (Har 2 halvsjæbbye amerikanere stående i garasjen fra før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe spesifik forslag, men jeg ville valgt en bil med høy comfort. Da er kanskje ikke BMW det beste valget. Mener at Route 66 har tildels veeldig dårlig asvalt. Så noe amerikansk, eller kanskje en Benz, er det man bør velge(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...