seid Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hva koster herligheten fra alpine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 må si dere har en viss merkelig instalasjon på bygginga deres ikke meninga å legge meg i, men nå er jo E34 noe tett da:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Råtassen Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Hva mener du med at den er "tett"??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Hva mener du med at den er "tett"??? Antagelig at den er bra lydisolert. Bagasjen er meget "bra" skjermet fra cupèen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Hva mener du med at den er "tett"??? Antagelig at den er bra lydisolert. Bagasjen er meget "bra" skjermet fra cupèen. RIKTIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 Hei sann, lenge siden jeg har sett innom her ser jeg. Men nå har jeg bestemt meg for å bruke litt av gammel stereoen som sto i en Omega jeg har. Det er en ca 2 år gammel Pioneer cd spiller og en ca 5 år gammel 12" Rockford Fosgate sub og en 5 kanals Rockford Fosgate forsterker. Spilleren er bra nok tror jeg, husker ikke nr på den i farten men det er ihvertfall 3 linjeutganger på den så jeg kan styre det meste med den. Subben funker fett den også med rett kasse. Nå har jeg rotet bort alle papirer på subbben og husker ikke hvor stor kasse jeg bør ha, så jeg skal prøve å finne et nr på den og. Så kan kansje noen her inne finne noen data til meg. Det jeg husker om bassen er att den er på 2x1000w. Forsterkeren kjøpte jeg sammens med subben og fikk beskjed om att denne skulle klare å dra denne subben pluss et frontsett og bakhøytalere. Den er på 650w tror det var. Subben tenkte jeg att jeg skulle ha forover mot midtarmlene med plexiglass bakover. Og forsterkeren tenkte jeg att jeg skulle ha nedi reservehjulsbrønnen med plexiglass over. Det jeg nå trenger er ett bra frontsett og kansje en kondensator. Noen så har noe forslag på hva og hvor? Jeg tenkte litt på Rockford Power siden det er det jeg har til subb og forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 focal, d er absolutt d beste som fins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 Hva er det beste til min bil av Focal da til en normal pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Hva er det beste til min bil av Focal da til en normal pris? hva som er best kan man sikkert diskuter til d uendelige, hehehe, men til vilken pris da? FOCAL 165K2P er absolutt til å anbefale da koster 5190kr, så d er vel mulig du ikke vil legge ut så mye da er FOCAL 165V2S et bra alternativ da koster 2590kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 Hva er det beste til min bil av Focal da til en normal pris? hva som er best kan man sikkert diskuter til d uendelige, hehehe, men til vilken pris da? FOCAL 165K2P er absolutt til å anbefale da koster 5190kr, så d er vel mulig du ikke vil legge ut så mye da er FOCAL 165V2S et bra alternativ da koster 2590kr Og hvor fant du dette? Takker for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Og hvor fant du dette? På forhånd takk. www.iceaudio.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Focal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Focal? har du bra priser til seid kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Focal? har du bra priser til seid kanskje? Det skulle jeg klare å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 Var på Trondheimstur i går og gikk til innkjøp av noe utstyr. Frontsett ble ett impulskjøp(god selger) men jeg har hørt GTI sett før å de spilte jævli bra syntes jeg. http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=C608GTI&Language=&Country=US&Region=USA&cat=COS&ser=GTI 2 stk subber http://www.serviceavdelingen.no/?pid=63003# Forsterker til subbene http://www.serviceavdelingen.no/?pid=63001# Når det renner litt penger inn på kontoen igjen skal jeg kjøpe denne for å dra frontsettet http://www.serviceavdelingen.no/?pid=62998# Blir de ikke nok trøkk så kjøper jeg en forsterker og 2 subber til senere. Det kan jo bli tøft me 4 subber i baggasjen da Nå blir de vel litt bygging da og da lurer jeg på, subbene forover eller bakover? Bra eller veldig dårlig innkjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå