Nautiluz Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Kan jeg få spørre om hvor mye du betalte for den forsterkeren..? Og hva du skal betale for den du skal kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 Forsterkeren betalte jeg 2490,- for og den andre har jeg ikke fått pris på men så den sto til 1999,- hos torshov. Så nå att du også skaffer sony. Har du gode priser eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 Jeg har tenkt å ha glass i bakkant av basskassen, hvilken type glass og hvor tykkt skal dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2007 Jeg har tenkt å ha glass i bakkant av basskassen, hvilken type glass og hvor tykkt skal dette være? Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Jeg har tenkt å ha glass i bakkant av basskassen, hvilken type glass og hvor tykkt skal dette være? Ingen som vet? plexiglass, 12-16mm tykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Forsterkeren betalte jeg 2490,- for og den andre har jeg ikke fått pris på men så den sto til 1999,- hos torshov. Så nå att du også skaffer sony. Har du gode priser eller? Du kan få den til en 1000lapp om det er en grei pris..? Over 10mm plexi holder. Men om du vet hvor stort glass du skal ha. kan du like greit kjøpe vanlig glass. Det tåler mere riper osv. det eneste som er fordel med plexi er at det er som oftest lettere å tilpasse hjemme. Og at du kan borre i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 Du kan få den til en 1000lapp om det er en grei pris..? Nautiluz du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 Forsterkeren betalte jeg 2490,- for og den andre har jeg ikke fått pris på men så den sto til 1999,- hos torshov. Så nå att du også skaffer sony. Har du gode priser eller? Du kan få den til en 1000lapp om det er en grei pris..? Over 10mm plexi holder. Men om du vet hvor stort glass du skal ha. kan du like greit kjøpe vanlig glass. Det tåler mere riper osv. det eneste som er fordel med plexi er at det er som oftest lettere å tilpasse hjemme. Og at du kan borre i det. Er det noe spesiel tykkelse på vanlig glass jeg må ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Om du kjøper glass kan du ta litt smalere enn 10mm siden det er stivere enn plexi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 Om du kjøper glass kan du ta litt smalere enn 10mm siden det er stivere enn plexi. Ok takk for svar, dere er til stor hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå