mhane Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Et rødt vifte symbol på venstre side av tv skjermen lyser. Rett over klokke og meny kanppen. Begynte å lyse i kveld. Det lyser også når bilen er låst, og etter at 16 minutter har gått og lyset som markerer hvilket gir bilen står i har slukket. Dette er ikke omtalt i instruksjonsboken. Noen som vet hva dette betyr? Dette er på en E38 men går utifra at det er identisk på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Årsmodell? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Det er en indikasjon at "Standheizung" er aktivert med en timer - dvs. at webastoen som skal hjelpe til å varme opp motoren slik at den får riktig arbeidstemperatur er programmert til å starte ved et gitt klokkelsett. Sånn er det ihvertfall på min '02 E39, men der lyser den kun når jeg selv har stilt inn en tid jeg ønsker at den skal starte , og det må jeg gjøre for hver gang. Selv har jeg oppdatert softwaren i bilen (ble gjort før de sendte den fra Tyskland) hos et BMW verksted slik at også kupeen også varmes opp (63% motor - 37% kupe) Dette kun visstnok kun utføres på 525d/530d med stor computer/skjerm ble jeg fortalt, om det kan gjøres på 7 serie vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Takker. Det var løsningen. Lampen var slukket i dag tidlig. Går jeg inn på menyen for Aux-ventilation og velger direct mode så begynner lampen å blinke og ventilasjonsanlegget slår seg på. Har også muligheten til å stille inn timer 1 og timer 2. Da begynner lampen å lyse konstant. Skal stikke innom BMW i dag for å finne ut om jeg kan få tak i bruksanvisning på navi/tv/aux-vent/radio/osv siden dette ikke omtales i instruksjonsboken i det hele tatt. Regner med at vetilasjonsanlegget har surret og gått i natt å varmet kråker, men det er vel bare en viss tid det er aktivert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hos meg går det i 30 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Ok sikkert 30 minutter her også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå