Gå til innhold

Noen som har no formening om denne vingen på en 325i CAB

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepps, hva med andre vinger da? noen som har no forslag? kanskje en med to støkker mere midt på luka liksom? eller blir det for RÆSING:P

denne da? STXe36-HK-24PR331-stor.jpg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

cab kan ikke ha vinge, blir for dumt når taket er nede, evt en m3 list, ingen ting blir pener enn ikke noe eller list, trur jeg mange her er enig i, men din bil, din stil

Skrevet

hadde sånn vinge på den forrige kjerra mi... skal du ha den er du nødt til å ha resten av riegeren(front,skjørter,bakfanger) hvis ikke kan det bli litt feil.. men har du alt det på kjerra så er den grisetøff...

Skrevet

synes ikke du skal gå for den store høye vingen, enig med Scnellfahren her at du bør satse på list eller den lille "ostehøvellen".. Personlig synes jeg dette er den eneste vingen som passer på e36..

Synes nesten det blir litt harry med den store vingen... Nesten litt på grensen til volvo harry, eller var det å strekke den litt langt :P ?!

EDIT: Gå for denne vingen dersom du skal ha vinge spør du meg :)

visbildephput4.jpg

Skrevet

Caben er best helt rett bak mener jeg. Om du absolutt må ha noe bak der så gå heller for en liten list som vist i bilde et par innlegg over her.

Skrevet

blir vel litt mye"fast and furious" over den vingen der 8) har ikke sansen for over stylede biler :( litt mer diskre er mye penere :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...