rel0ad Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 jepps, hva med andre vinger da? noen som har no forslag? kanskje en med to støkker mere midt på luka liksom? eller blir det for RÆSING:P denne da?
Nino Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 la den og alle andre vinger forbli i butikken. syns cab'n din holder i massevis uten en vinge jeg!
karlsen Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 cab kan ikke ha vinge, blir for dumt når taket er nede, evt en m3 list, ingen ting blir pener enn ikke noe eller list, trur jeg mange her er enig i, men din bil, din stil
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Ja, jeg har også en formening om denne, men den passer seg ikke her..
rel0ad Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 hehe, får vel bruke penger på andre ting da
Christer Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 hadde sånn vinge på den forrige kjerra mi... skal du ha den er du nødt til å ha resten av riegeren(front,skjørter,bakfanger) hvis ikke kan det bli litt feil.. men har du alt det på kjerra så er den grisetøff...
Søreng Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 synes ikke du skal gå for den store høye vingen, enig med Scnellfahren her at du bør satse på list eller den lille "ostehøvellen".. Personlig synes jeg dette er den eneste vingen som passer på e36.. Synes nesten det blir litt harry med den store vingen... Nesten litt på grensen til volvo harry, eller var det å strekke den litt langt ?! EDIT: Gå for denne vingen dersom du skal ha vinge spør du meg
Odlaen Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 enten liten list eller ingenting mener jeg. kan ikke kjøre rundt i en motordrevet HANDLEKURV heller da?
Tiller Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Caben er best helt rett bak mener jeg. Om du absolutt må ha noe bak der så gå heller for en liten list som vist i bilde et par innlegg over her.
Anni85 Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 blir vel litt mye"fast and furious" over den vingen der har ikke sansen for over stylede biler litt mer diskre er mye penere
Ole@Automote Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg syns Seidl sin airboot passer på cab Den syns jeg er dritt stilig!! Fant ikke bilde av den til e36 men jeg veit de har
rel0ad Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2006 ja, den siste kunne jeg hadd, finnes de til e36?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå