rel0ad Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jepp! La den bli i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Å? jeg likte den jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hvis du liker den er det jo bare å kjøre på. Men du spurte etter meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 hehe, ja, er det for at den er for høy? vill ha noe som de fleste liker:) er denne den skal på. hvilke andre vinger ville du\dere anbefalt vist den ikke var fin dA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg ville satt på en liten list. Eller en lav "ostehøvel" hvis du må ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 flere som har menigner? syns de store er tøffere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Syns de store er tøffere:) IKKJE på cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 så høy vinge er ikke pent på cab syntes jeg. blir handlevogn effekt gå for noe cleant og nøytralt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Det blir ikke pent i det hele tatt. Kjøp heller en av de som Scnellfahren annbefalte. Får kjøpt den ene hvertfall på GS Bildeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Blir litt for drøyt med en sånn sværing. Er penest med en liten "vipp" eller bare kjøre clean look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 la den bli i butikken du, og bruk pengene på noe annet nyttig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Nå ser jo ikke bilen helt original ut fra før. Så den vinga passer jo med konseptet. Men JEG hadde ikke gjort det hvis det var min bil, siden cab generelt er finest uten. Men liker DU vinga går du for den. Det er jo tross alt fin bil. Og du gjør hva du vil med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Det blir ikke pent med en diger bokhylle bakpå en så fin cab. Bruk heller noe fornuftig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Blir seende ut som en sånn leketøysbli som ungene har i barnehagen hvor de har et håndtak bak hvor de kan gå og dytte bilen Nei - gå for en liten listespoiler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå