Gjest Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 ...soltak er noe grusomt som tilhører fortiden, noe disse bilene ikke burde fått... Mener du virkelig det? For meg hever soltak en bil flere hakk. Det har mange fordeler; behagelig ventilasjon, en lysere og ikke så innelukket kupé, og ikke minst så synes jeg det ser fint ut med taket vippet opp i bakkant. Kan forstå at folk ikke velger å prioritere flere tusen kroner på det, fremfor noe annet, ved et nybilkjøp, men som sagt; jeg mener det hever bilen flere hakk. mener det ja Disse bilene er særdeles pene uten denne luka. men som du ser så har alle ulike meninger om nesten alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Gratulere med månedens bil Sinnsykt rå bil, som skiller seg bra ut på Finnsnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Rå bil det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Gratulerer! Nydelig bil med en nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Glemte å skrive at med E46 M3 speil på denne, hadde den blitt komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royendre Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 fin farge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Utrolig fin bil! passet meget godt i den fargen der! mye betalte du for kompressor ferdig montert? Litt OT ... og så bør du kjøpe et adapter til å sentrere spilleren med... noen som har kjøpt fra denne plassen? har ikke handlet fra utlandet før:) regner med denne også passer i en 2000 mod Coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 MEGET Pen bil du har der!! Heftig motor også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Gratulerer med månedens bil Absolutt en bil etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Utrolig fin bil! passet meget godt i den fargen der! mye betalte du for kompressor ferdig montert?kjæm på litt over 50000.-ferdig montert Litt OT ... og så bør du kjøpe et adapter til å sentrere spilleren med... noen som har kjøpt fra denne plassen? har ikke handlet fra utlandet før:) regner med denne også passer i en 2000 mod Coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Litt OT ... og så bør du kjøpe et adapter til å sentrere spilleren med... Det er adapter...spilleren kan jo justeres eller tiltes oppover alt etter som jeg vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Litt OT ... og så bør du kjøpe et adapter til å sentrere spilleren med... Det er adapter...spilleren kan jo justeres eller tiltes oppover alt etter som jeg vil ha den men ikke sentreres i midtkonsollen... pen bil! er ess kompressor verdt det? har vurdert det på min 325ci også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 ja det vil jeg si at det er...men mye vill ha mer Har akkurat bestilt meg supersprint grenrør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 hvordan fungerer det med tanke på drivverk, clutch, girkasse osv.. tåler dette påkjenningen? Rich Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 hvordan fungerer det med tanke på drivverk, clutch, girkasse osv.. tåler dette påkjenningen? Girkasse og drivverk holder, men clutch kan få problemer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå