Richie85 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 ah.. jeg vil ha nemlig.. få denne børsa til å få litt mer futt.. er litt tung fra bånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 hvordan fungerer det med tanke på drivverk, clutch, girkasse osv.. tåler dette påkjenningen?Rich clutchn har jeg byttet til en forsterket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 lekker bil! Clubsport-pakken inneholder: Acustic Package (special air filter + reduced sound deadening) hva er dette? altså, er det et annet drop-in filter eller noe ala kon-filter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hehe.. det er bra gjort av BMW å selge "reduced sound deadening" som ekstrautstyr.. Forøvrig selvfølgelig en kjempelekker bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 hehe, det er en faktisk opsjon på lista? Skikkelig pen bil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimrune Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 hvordan fungerer det med tanke på drivverk, clutch, girkasse osv.. tåler dette påkjenningen?Rich clutchn har jeg byttet til en forsterket hvilken clutch var det du monterte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Kjempeflott.. Grattis med fin bil! Fortjener tittelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Kjempeflott.. Grattis med fin bil! Fortjener tittelen Takk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 oj, kjempe pen bil drømme bil til de grader! hehe en av de peneste e46'ene jeg har sett! Selge ? hehe neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Veldig pen E46. Felgene dine er drit feite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 oj, kjempe pen bil drømme bil til de grader! hehe en av de peneste e46'ene jeg har sett! Selge ? hehe neida plan va no at jeg ikke sku selge..... Men alt er jo for salg til rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Må bare begynne med å si at dette er en av de feiteste norske Ci jeg har sett. Det skal du ha for. Men hvor mye koster det å få godkjent alle disse hestene? Har hørt at det ligger en avgift på syke 1000kr per hest på biler som er nyere enn 10 år.... Har vurdert kompressor på 320`en min, men må jeg betale så mye i avgift, så selger jeg og går for 330 istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Må bare begynne med å si at dette er en av de feiteste norske Ci jeg har sett. Det skal du ha for.Men hvor mye koster det å få godkjent alle disse hestene? Har hørt at det ligger en avgift på syke 1000kr per hest på biler som er nyere enn 10 år.... Har vurdert kompressor på 320`en min, men må jeg betale så mye i avgift, så selger jeg og går for 330 istede. ja det var jo god og høre... det stemmer at det er ca 1000,-pr hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Er det noen som er inntirisert i felgene mine??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Er det noen som er inntirisert i felgene mine??? Skal du selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå