GtiGtr Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 orginalt: Lyktene som skal på: på bilen: Byttet ut pæren til sen som ikke var oransj:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Veldig pen Ci du har Tar seg godt ut med sorte blinkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Tnx!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Da har jeg montert 6,5" Focal høytalere i hattehyllen og Focal frontsett i dørene.. Ble ikke noe bedre lyd, så neste punkt blir da å skifte ut CD spilleren.. Fikk ikke 6,5" helt på plass, så må tilpasse litt på de etterhvert. må spekulere litt på hvordan jeg skal få det til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 En liten oppdatering. Har monter på vinterdekk på de felgene som sto på.. Ble Goodyear UG 500 225/45x17:) har også tatt bilder av nye høgtalerene:) Gammel og ny høytaler bak: Frontsett: Har også fått dette:) Har i tillegg kjøpt meg alpine cd spiller, men har glømt å ta bilder av den, så det får bli en annen dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 Noen som kan forklare meg på PM hvorfor bildene fra eurofoto ikke virker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Kjøpt meg en Cadence 12" i dag! (noen som vet hvirfor bildene ikke virker her? virker på bilforumet!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Kjøpt meg en Cadence 12" i dag! Det var noe tullball på slutten av linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Likte front-blinkerne dine godt! Ble pent! Hvorfor ble det ikke bedre lyd av Focal-høyttalerne. Er det forsterkeren som er det svakeste leddet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Kjøpt meg en Cadence 12" i dag!Det var noe tullball på slutten av linken jaha? kopierte adressen rett fra siden, samme linken på bilforumet, men der funket den! merkelig, send meg en PM dersom du finner ut hva som er gale på de bildene åvenfor også da, så jeg fro fixet bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Likte front-blinkerne dine godt! Ble pent!Hvorfor ble det ikke bedre lyd av Focal-høyttalerne. Er det forsterkeren som er det svakeste leddet? takker:) ja var forsterkeren på orginal spilleren som ikke likte oppgraderingen helt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Da har det skjedd endel med bilen min siden sist! Har nå montert: Rieger M3 frontfanger Rieger sideskjørter Beyern Mesh 8,5 og 9,5 x 18 Chrome felger!! en liten sneak peak til jeg får tatt bedre bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Ser bra ut! Flere bilder? Åssen bakfanger kjører du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Har bare crappy mobilbilder .. ska ta noen bedre i helga.. Har desverre bare den stygge orginal bakfangeren, sikkler på M-Tech 2, men da må jeg ha 4 utblås også.. og felgene var "litt " åver budsjettet, så det får vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå