Scirre Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133604 Legg spesielt merke til "BMW 318I" holder ikke bare med "en svart bmw" lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 tja, fint det gjikk bra med folke i bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 hahaha! det der hørtes komisk ut, godt det gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Dette skjedde faktisk rett ved der jeg bor! Jeg skulle bare en rask tur på butikken, og da jeg kom med full hjulspinn ganske sidelengs ut av rundkjøringa (ja, det var vått), så jeg masse blålys! Ble litt stressa ja, men da hadde akkurat ulykken skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Helt sykt hvor mye media retter oppmerksomheten på at det var en BMW, som om ulykka skjedde pga det var en svart BMW 318i type svart med 7 forskjellige eiere og svart skinninteriør og sotet ruter!! og bilstereo med en wunderbjarne hengende i ruta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Bra driti ut han der... hehe. Men jeg skjønner jo at han reagerte da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Utdritning det der da Forbikjøring i en 60-sone?? Lærer da ikke slikt hos kjøreskolen... Kan ikke være så lenge siden han slapp ut derfra? Hmrff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Utdritning det der da Forbikjøring i en 60-sone?? Lærer da ikke slikt hos kjøreskolen... Kan ikke være så lenge siden han slapp ut derfra?Hmrff... hva faen er galt med fobikjøring i 60 sona? er du helt rusa eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Soner som 60 og nedover er noe jeg respekterer. Som oftest er disse i tettbygde strøk og det kan fort komme en liten jente / gutt ut i veien. Disse sonene er vel også trengest mht. bot. Hva er galt med at det står BMW i avisen? Jeg skjønner ikke hvorfor det blir laget et emne her om hver gang det står ordet BMW i avisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Bare bra at lappen ble dratt inn. 18 år og ikke respekterer de krefter som er i en bil, så er det like greit han venter noen år før han prøver igjen. Alternativet kunne vært dødsfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Haha. Å så bra Når de først skulle fortelle hvilken bil det var så kunne de ihvertfall tatt seg bryet med å fortelle hvilket E kaross det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Soner som 60 og nedover er noe jeg respekterer. Som oftest er disse i tettbygde strøk og det kan fort komme en liten jente / gutt ut i veien. Disse sonene er vel også trengest mht. bot.Hva er galt med at det står BMW i avisen? Jeg skjønner ikke hvorfor det blir laget et emne her om hver gang det står ordet BMW i avisen.. Små strøk og by miljø er fartsgrensene som regel 50 eller mindre. Innfarts veien i Sandefjord har en fartsgrense på 60km/t ser ingen grunn til at det vil være noe problem og kjøre forbi her.. Men er enig 50 og nedover er soner der barn, gamle og andre kan ha lett tilgang til veibanen og her burde fartsgrensen holdes så lenge det ikke er fri sikt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Utdritning det der da Forbikjøring i en 60-sone?? Lærer da ikke slikt hos kjøreskolen... Kan ikke være så lenge siden han slapp ut derfra?Hmrff... er vel maks 60 sone en 318 greier å kjøre forbi i da vettu! snakk om å bæsje på ringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 hehe, så det i går jeg, sendte mail til hu vor det sto: "Hei, jeg bare undrer meg om en ting dere journalister er utrolig flinke til? Hva i alle dager har det noe med saken å gjøre at det er en BMW 318I?? hadde du skrevet en MAZDA 626i om det var det?? bare lurer, for dette er noe som irriterer ganske mange.." og fikk dette til svar: "Jeg ser ikke problemet med å skrive hvilken type bil det er, og heller ikke hvorfor dette skal være irriterende på noen måte. I dette konkrete eksempelet mener jeg det er en relevant opplysning at sjåføren kjørte en bil med kraftig motor." Men det jeg lurer på er NÅR ble 318i en bil med kraftig motor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hahahahahahahahahaha!! Der har vi vel faktisk bekreftelsen på det jeg visst i lange tider. BMW er synonymt med Raske og motorsterke biler. Litt morro å få høre at jeg kjører motorsterk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå