Gå til innhold

Enda mer bmw i avisa...

Scirre
 Share

Anbefalte innlegg

Dette skjedde faktisk rett ved der jeg bor! Jeg skulle bare en rask tur på butikken, og da jeg kom med full hjulspinn ganske sidelengs ut av rundkjøringa (ja, det var vått), så jeg masse blålys! Ble litt stressa ja, men da hadde akkurat ulykken skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdritning det der da :lol: Forbikjøring i en 60-sone?? Lærer da ikke slikt hos kjøreskolen... Kan ikke være så lenge siden han slapp ut derfra?

Hmrff... :?

hva faen er galt med fobikjøring i 60 sona?

er du helt rusa eller? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soner som 60 og nedover er noe jeg respekterer. Som oftest er disse i tettbygde strøk og det kan fort komme en liten jente / gutt ut i veien. Disse sonene er vel også trengest mht. bot.

Hva er galt med at det står BMW i avisen? Jeg skjønner ikke hvorfor det blir laget et emne her om hver gang det står ordet BMW i avisen.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soner som 60 og nedover er noe jeg respekterer. Som oftest er disse i tettbygde strøk og det kan fort komme en liten jente / gutt ut i veien. Disse sonene er vel også trengest mht. bot.

Hva er galt med at det står BMW i avisen? Jeg skjønner ikke hvorfor det blir laget et emne her om hver gang det står ordet BMW i avisen.. :roll:

Små strøk og by miljø er fartsgrensene som regel 50 eller mindre.

Innfarts veien i Sandefjord har en fartsgrense på 60km/t ser ingen grunn til at det vil være noe problem og kjøre forbi her..

Men er enig 50 og nedover er soner der barn, gamle og andre kan ha lett tilgang til veibanen og her burde fartsgrensen holdes så lenge det ikke er fri sikt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdritning det der da :lol: Forbikjøring i en 60-sone?? Lærer da ikke slikt hos kjøreskolen... Kan ikke være så lenge siden han slapp ut derfra?

Hmrff... :?

er vel maks 60 sone en 318 greier å kjøre forbi i da vettu! :lol:

snakk om å bæsje på ringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så det i går jeg, sendte mail til hu vor det sto:

"Hei, jeg bare undrer meg om en ting dere journalister er utrolig flinke til? Hva

i alle dager har det noe med saken å gjøre at det er en BMW 318I?? hadde du

skrevet en MAZDA 626i om det var det?? bare lurer, for dette er noe som

irriterer ganske mange.."

og fikk dette til svar:

"Jeg ser ikke problemet med å skrive hvilken type bil det er, og heller ikke

hvorfor dette skal være irriterende på noen måte.

I dette konkrete eksempelet mener jeg det er en relevant opplysning at sjåføren

kjørte en bil med kraftig motor."

Men det jeg lurer på er NÅR ble 318i en bil med kraftig motor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahahahahaha!!

Der har vi vel faktisk bekreftelsen på det jeg visst i lange tider. BMW er synonymt med Raske og motorsterke biler. Litt morro å få høre at jeg kjører motorsterk bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...