E46Hazey Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 280&page=2 Regner med jeg kan få den i hvertfall 10K billigere hvis jeg legger kontantene på bordet. Hva mener dere om denne bilen, den blir selvsagt kjørt rett til ESS hvis jeg kjøper den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hvis du klarer deg med 20hk mindre ville jeg tittet på denne hvis målet var spare noen kroner.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =22&tot=30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8380266&sid=4akKh37zt812388&pos=55&tot=280&page=2Regner med jeg kan få den i hvertfall 10K billigere hvis jeg legger kontantene på bordet. Hva mener dere om denne bilen, den blir selvsagt kjørt rett til ESS hvis jeg kjøper den Jeg har kjøpt bil av Tore før, og han virker som en solid bmw-mann. Ikke dum den bilen der, her er det bare å slå til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Fin bil og fin farge! Likte også interiøret godt. Jeg har også karbon! Er vel kanskje noe høy pris, uten at jeg er fullt oppdatert på prisene på så ny modell med så lav km stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Manglet bare Navi professional, ellers var den jo perfekt mtp farge, utstyr etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Noen som vet hvordan 320ci er kontra 325ci, stor forskjell motormessig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Bilen så veldig fin ut og prisen er vel ikke så ille. Bilen har jo gått 22.000km så er vel å betrakte som ny. Men vil nok tro at en 325Ci er mye mer fresk. Har prøvd 3-4 BMWr med 2.2litern og syns den 6ern er helt tabu.. En motor uten NOE sjel, men det er jo min smak..Mulig den blir en del bedre med ESS Det står jo en fin 325Ci hos Tronrud med "SMG" giring..han skal ha 319.000,- .. Full M-tech det også.. Link http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1237395 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Manglet bare Navi professional, ellers var den jo perfekt mtp farge, utstyr etc... Enig! Den fargen passer E46 veldig godt! Noen BBS felger og litt senking, så er den bilen perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 den gule va MAX rå, gå for den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ja har sett den blå 325ci'n, klarer bare ikke helt bestemme meg om jeg liker fargen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 den gule va MAX rå, gå for den:) Den gule ble litt for "kebab" for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ja har sett den blå 325ci'n, klarer bare ikke helt bestemme meg om jeg liker fargen eller ikke. Jeg syns hvertfall den blåfargen er fin. Tror det er topasblå.. Men det er jo en smaksak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 den gule va MAX rå, gå for den:) Den gule ble litt for "kebab" for meg. hehe ja men æ syns dn va pen:) men smak å behag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Meget pen den grå. Facelift coup er jo bare nydelig. Men jeg har aldri fatta hvorfor BMW har klistra på dumbo speila på coupeen. Det må jo være pri 1 å bytte disse til ACS eller E46 M3 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 De var skikkelig fine alle sammen. Liker egentlig ikke den blå siden den ble litt for nøytral til å ha så stort potensiale (bortsett fra girsystemet som er ganske morsomt). Liker felgene og stylingen på den øverste av de andre to andre her best, men interiøret og den litt sære fargen på den gullfargede. - Men så synes jeg Silvergrey metallic er innmari fin også, selv om den er hakket mer vanlig. Siden felger og fanger er lettere å bytte enn interiør og farge hadde jeg tatt den gullfargede. Deilig med skinn! Men siden den grå er face-lift så kanskje jeg ville tatt den allikevel... -eller kanskje den andre... -eller... hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå