Gå til innhold

Film fra bimmers treffet

DarkZun
 Share

Anbefalte innlegg

DarkZun: Du var vel ikke tilfeldigvis i oredalen i fredrikstad i kveld? (torsdag 12.)

Har en fartsdump nede i veien og fra den og oppover bakken forbi huset mitt er det en del gassing. Hørte det var noe som bråka fælt, så var nødt til å se ut, akkurat tidsnok til å se en rød compact flise forbi stuevinduet mitt. :)

Fikk ikke sett noen detaljer, men lyden hadde den hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1wu5fabi]DarkZun: Du var vel ikke tilfeldigvis i oredalen i fredrikstad i kveld? (torsdag 12.)

Har en fartsdump nede i veien og fra den og oppover bakken forbi huset mitt er det en del gassing. Hørte det var noe som bråka fælt, så var nødt til å se ut, akkurat tidsnok til å se en rød compact flise forbi stuevinduet mitt. :)

Fikk ikke sett noen detaljer, men lyden hadde den hvertfall! :)

hehe..tydligvis ingen mulighet for meg å snike meg rundt med det eksosanlegget. Foreldra til eksen(eller hva det er) bor på Myratoppen, så jeg var ute og luftet svigerfar en tur. Godt observert [space]!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du gjorde vel ingen store forsøk på å "snike" deg forbi heller! :)

Jeg bor i det gule huset (3. huset) på venstre side fra fartsdumpa. Du er ikke den første som gir gass oppover der. :) Bl.a. en med en eldre 911, som også kan skilte med fantastisk lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1x5bmvl1]

hehe, kke noen lett jobb å holde kameraet stabilt når gkreftene får tak :)

Du kjørte jo rimelig pent du også da. Virket hvertfall sånn ut fra filmen.

Ja, måtte jo det, var jo første turen på bane. Men garantert ikke siste gangen. Om det blir med compact'n eller en annen bil vites ikke. Men fler ganger blir det ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffan C, nei, får ikke avtale noe med Rudskogen enda. De ba oss ta kontakt igjen i januar. Det er visst mye rot der for tiden. Permisjoner og noe.. så de visste ikke hva som ville være ledig eller hvem som skulle ha ansvaret for det neste år.

En søndag kunne vært aktuelt, men de sier at man ikke får flere kjøretimer på en søndag kontra enn hverdagskveld pga. restriksjoner (får ikke starte før kl. 13 bl.a.), så derfor er det kanskje like greit å ta en kveldskjøring som vi har hatt. Bare få forsøkt å få en time tidligere start, og få tatt det mens det fortsatt er lys til kl. 21. Med litt effektivitet får vi da 2-3 timer ekstra i forhold til denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...