haddis Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Noe som naturlig viss ikke var lett http://www.dinside.no/php/art.php?id=342035 Likte det første innlegget som var skrevet inn av en leser: Herregud, nå er det kanskje på tide å få seg et liv, eller hva? Er det mulig å være så sinnsyk misunnelig? Er man 20, og har råd til å kjøre en BMW M3, så er det vel ikke noe galt i det. Mulig at man har jobbet hardt, har et kjempe lån, og virkelig fortjener bilen... Kanskje pappa betaler... who cares?!? Skulle iallefall ønske jeg hadde råd til en så fin bil selv. På den andre siden av skalaen finner vi nemmelig ungdom flest, med biler som aldri kommer til å passere gjennom en eneste EU kontroll til. De faller regelrett fra hverandre, bare du ser litt skeivt på dem. Ikke rart annenhver bil i grøfta med en sjåfør under 30 er totalvrak...!By the way, drive by i BMW M3 er SKAM! Den bilen er ikke SÅ fet at det gjør noe. Prøv 7-serien, så begynner du muligens å nærme deg litt (kanskje 5 holder også...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Som det innlegget nr 2.. Syns jeg egentlig mer synd på MC folket.. "Når jeg var 21år prøvde jeg å forsikre en mc, ikke racing sykkel men en tur sykkel. 70000,- i året var svaret jeg fikk fra selskapet mitt. Etter mye leting kom jeg ned i "bare" 25000,- i året. Dette er ran og et hån mot forsikrings kundene" Kjenner fler som betaler rundt 20-30k for å forsikre sin sykkel fra April til september.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 er ingen menneskerett å kjøre en M3 da, og man MÅ ikke kjøre med full kasko heller. Og de fleste setter bare alt på far uansett.. like greit det for det er jo han som betaler bilen i utgangpunktet, er det ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Håkon: hvis man tenker lav alder pluss dyr bil, så er det nok far som har hatt en finger med i spillet i de fleste tilfeller. Men det finnes også unntak som bekrefter regelen; så man kan ikke ta alle over én kam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Håkon:hvis man tenker lav alder pluss dyr bil, så er det nok far som har hatt en finger med i spillet i de fleste tilfeller. Men det finnes også unntak som bekrefter regelen; så man kan ikke ta alle over én kam. det har du selvsagt helt rett i, så de som skal ha en M3 og kjøre den pent og forsiktig hete tiden vil bli rammet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Syns ikke det var så ille jeg, Gjensidige skulle ha 42.345,- for full kasko. De skulle ha 39.000,- for min 323i fra 99 så Og nei jeg er ikke under 25. Men jeg har ikke så mye bonus enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Syns ikke det var så ille jeg, Gjensidige skulle ha 42.345,- for full kasko.De skulle ha 39.000,- for min 323i fra 99 så Og nei jeg er ikke under 25. Men jeg har ikke så mye bonus enda. Å jeg er 24 og betaler ca 12000kr for full kasko på min 320 fra 99, inklusiv en 150cc ATV.40% bonus. Der er nå ikke så ille da. Gjensidige så klart .Men nesten 40 lapper er jo veldig mye da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå