Hanzo/// Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 et samurai sverd i bakruta er jo nesten en innbydelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 et samurai sverd i bakruta er jo nesten en innbydelse. eller en advarsel... surt læll. hadde innbrudd i bila en par ganger selv, den ene gangen fant jeg ut av hvem det var. fikk tilbake alt + litt exsta Håper du finner jæ..eln og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jævlig surt dette her.. var borti akkurat det samme i mai. To polakker som fikk lyst på cdspilleren min.. Ødela begge dørlåsene og knuste siduvinduet bak. De ble tatt av politiet da og fikk 9mnd. fengselsstraff, men i forrige uke fikk jeg brev om at de fikk betale bot og bli løslatt.. Har hvertfall begynnt å ta med fronten på spilleren og gps'n inn om natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Ja har fått lært the hard way ...blir nok defa bilalarm etter hvert nå og ivertfall ta vekk frontdeksle på spilleren når jeg går fra bilen....irriterende at det må være sånn Ps: og så får man jo en fantastisk egenandel..5200 kosta faenskapet meg....skal få takstert skadene i dag men noe sier meg at det blir mer en egenandelen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Virker som det er standard med innbrudd i bilene hver høst, når polakkene er ferdig med å plukke jordbær og skal ha med seg suvinirer hjem. Har også hatt innbrudd i gamle bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå